«50 کیلو آلبالو» در جشن خانه سینما بازبینی شد

فیلم سینمایی «50 کیلو آلبالو» به کارگردانی مانی حقیقی از سوی آکادمی داوری جشن خانه سینما مورد بازبینی قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرآنلاین، آکادمی جشن خانه سینما چندی‌ست که تماشای فیلم‌های متقاضی این دوره از جشن را آغاز کرده‌ و در جریان داوری‌ها، «50 کیلو آلبالو» ساخته مانی حقیقی جمعه شب برای داوران به نمایش درآمد. اعضای آکادمی روز شنبه فرصت دیگری برای تماشای این فیلم خواهند داشت.

براساس قوانین جشن خانه سینما، فیلم‌هایی که از ابتدای تیرماه ۱۳۹۴ تا پایان خرداد ۱۳۹۵ در سالن‌های سینماهای کشور به نمایش درآمده و پروانه نمایش سینمایی دارند در این رویداد سینمایی مورد داوری قرار می‌گیرند. از آنجا که «50 کیلو آلبالو» نوروز امسال روی پرده رفته بود، امکان حضور در جشن را داشت، اما حواشی ایجاد شده برای این فیلم در جریان اکران و خاتمه دادن به نمایش آن در نیمه راه، این تردید را ایجاد کرده بود که امکان ایجاد موانعی برای حضور فیلم در جشن خانه سینما وجود دارد.

نمایش فیلم در روزهای جمعه 29 و شنبه 30 مرداد 1395 برای اعضای آکادمی، تردیدها را در مورد داوری نشدن این فیلم در جشن از میان برد.

فیلم حقیقی در حالی که به فروش 15 میلیاردی در کشور دست یافته بود و هنوز در جریان نمایش با استقبال گسترده تماشاگران روبرو بود، بنا به تصمیم‌گیری مسئولان از پرده پایین کشیده شد و در ادامه بر سر عرضه آن در شبکه نمایش خانگی نیز موانعی به وجود آمده است.
503502

کد خبر: 671051

وب گردی

وب گردی