در پی کسب مدال برنز المپیک توسط کیمیا علیزاده پیام تبریک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز به دانشجوی واحد کرج در کسوت سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان کشور در المپیک ریو

در پی افتخارآفرینی کمیا علیزاده و کسب مدال ارزشمند برای کشورمان در مسابقات المپیک ریو، دکتر بهروز میرزا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با پیام تبریکی به مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان کشور که در حال حاضر دانشجوی رشته تربیت بدنی واحد کرج می باشد از زحمات و تلاش های وی تقدیر کرد.

به گزارش علی بختیار خبرنگار ایسکانیوز ، در پی افتخارآفرینی کمیا علیزاده و کسب مدال ارزشمند برای کشورمان در مسابقات المپیک ریو، دکتر میرزا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با پیام تبریکی به مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان کشور که در حال حاضر دانشجوی رشته تربیت بدنی واحد کرج می باشد از زحمات و تلاش های وی تقدیر کرد. متن این پیام بدین شرح است:

«سرکار خانم مهرو کمرانی

سرمربی محترم تیم ملی تکواندوی زنان ایران

با سلام و احترام

دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج مفتخر است که در عرصه علم و تحصیل میزبان دانشجویانی است که علاوه بر تلاش و تعهد در عرصه علم آموزی و پژوهش به کسب افتخارات بزرگ در صحنه های بین المللی نیز اهتمام دارند. لذا بدینوسیله تلاش های دلسوزانه سرکارعالی را برای کسب افتخار آمیز مدال برنز المپیک 2016 توسط سرکار خانم کیمیا علیزاده تقدیر نموده و این افتخار بزرگ را به شما، دانشگاهیان و مردم شریف استان البرز تبریک عرض می نمایم.

امید است در پرتو الطاف بیکران پروردگار متعال در خدمت به قشر جوان کشور و کسب روزافزون افتخارات ارزشمند ورزشی موفق و پیروز باشید.

دکتر بهروز میرزا

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز

کد خبر: 671081

وب گردی

وب گردی