دولت قبل، ایران مظلوم را در مسأله هسته‌ای جنگ‌طلب معرفی می‌کرد

نماینده مردم تهران در مجلس گفت:‌ برجام برای این انجام شد که دولت قبل ایران مظلوم را در جهان جنگ طلب معرفی می‌کرد و به همین دلیل آمریکا و متحدانش غربی و منطقه‌ای‌اش در صدد لشکرکشی به ایران بودند که با توفیق تیم هسته‌ای پرونده این مسأله بسته شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا ،علیرضا محجوب درباره برجام گفت: تلقی رئیس جمهور و تیم هسته‌ای دولت سابق ستیز با جهان برای احقاق حق هسته‌ای بود؛ در حالیکه اگر مظلوم برای احقاق حق تیغ به دست بگیرد تصور جهان جنگ طلبی اوست؛ به همین دلیل نظام سلطه تمام طی سال‌های گذشته همت خود را صرف محدودیت و سرکوب ایران کرد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در چارچوب قوانین و پارلمان‌های بین‌المللی مشغول بومی سازی فعالیت هسته‌ای خود بود ولی آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها این اقدام را برای افکار عمومی تهدید امنیت جهانی جلوه دادند و قطعنامه‌های پی در پی بر ضد جمهوری اسلامی ایران به تصویب رساندند که البته با روی کار آمدن دولت یازدهم، تیم هسته‌ای با موفقیت مظلومیت جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان اثبات کرد و اکنون بخشی از تیغ‌ها از بالای سر ایران برداشته شده است.

این عضو مجمع نمایندگان تهران خاطر نشان کرد: برجام پدیده فنی بود که از سوی آمریکا و غرب و در پی آن‌ها سایر کشورهای جهان به پدیده سیاسی و امنیتی تبدیل شد.

205/201

کد خبر: 671082

وب گردی

وب گردی