جزییات سفر کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس به استان اردبیل

عضوکمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس،از سفر اعضای کمیسیون متبوعش به استان اردبیل برای بازدید از پروژه‌های عمرانی این استان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خانه ملت ،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به سفر کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس به استان اردبیل، گفت: دیدار و گفت وگو با مسئولان استان اردبیل از جمله دیوان محاسبات و سازمان مدیریت با هدف بررسی نحوه عملکرد و انحراف از بودجه صورت گرفته است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی،ادامه داد: همچنین در نشستی با فعالان اقتصادی استان اردبیل مشکلات اقتصادی این منطقه،مشکلات آب و مسائل مربوطه به صنایع را مورد بررسی قرار دادیم.

وی با بیان اینکه سفر به استان های مختلف کشور ازسوی کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس، برای بررسی میدانی میزان توفیق در اجرای پروژه ها و همچنین نظارت برنحوه تخصیص اعتبارات و بودجه بوده است،تصریح کرد:در این سفر مجلس به وظیفه نظارتی خود با بررسی های میدانی عمل می کند.

جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به اینکه نیازهای استان اردبیل و مصوبات مربوطه در برنامه ششم از سوی کمیسیون برنامه و بودجه مورد رسیدگی قرار می‌گیرد،گفت که پروژه راه‌آهن و ایجاد منطقه آزاد تجاری در اردبیل از سوی کمیسیون دنبال خواهد شد.

وی،ادامه داد:بازدید از مناطق گردشگری استان اردبیل و همچنین احیای جنگل فندقلو دیگر برنامه کاری اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس برای سفر به این استان بوده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: این کمیسیون با سفر به استان های مختلف کشور از نزدیک با مشکلات آن ها آشنا و برای رفع آن ها به ارایه راه حل خواهد پرداخت.

205/201

کد خبر: 671106

وب گردی

وب گردی