قمه  کش های تهران نو  در حالیکه رجز می خواندند دستگیر شدند/ زورگیری از زنان با سلاح سرد

ماموران پلیس پایتخت، دو شرور محله تهران نو که با استفاده از قمه و چاقو اقدام به زورگیری از شهروندان می‌کردند، را در یک تعقیب گریز پلیسی با همکاری مردم دستگیر کردند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از مهر عصر روز جمعه گذشته ماموران کلانتری ۱۲۸ تهران نو در حال اجرای طرح پاکسازی پارک ها و تفرجگاهها و همچنین اجرای طرح های مهار برای پیشگیری از سرقت های به عنف در موقعیت مسیل جاجرود بودند که تعدادی از شهروندان به آنها مراجعه و اعلام کردند ۲ شرور مسلح به سلاح سرد اقدام به تهدید شهروندان کرده و اقدام به زورگیری از خانم ها می کنند.

بلافاصله ماموران به محل اعزام شده و دو جوان قمه به دست را که در حال رجز خوانی بودند شناسایی کردند. مردان شرور که با دیدن ماموران پلیس قصد فرار داشتند قبل از سوار شدن به موتور سیکلت ها از سوی ماموران پلیس و با به کارگیری فنون رزمی خلع سلاح و بازداشت شدند.

با دستگیری هر دو متهم و انتقال آنها به کلانتری متهمان به زورگیری های سریالی و قمه کشی در محل مسیل جاجرود اعتراف کردند . هر دو متهم در جریان بازجویی ها اعلام کردند که در هنگام قمه کشی به دلیل مصرف مشروبات الکی در حالت طبیعی نبوده اند از این رو از سلاح سرد و چاقو و قمه در جریان زورگیری ها استفاده می کردند تا طعمه هایشان را بترسانند. پس از تکمیل پرونده هردو نفر به پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل شدند.

105105

کد خبر: 671127

وب گردی

وب گردی