آمادگی استان سمنان برای اجرای طرح‌های پایلوت پدافند غیرعامل

استاندار سمنان در دیدار با معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل و معاون اداره کل امور مرزی و پدافند غیرعامل وزارت کشور گفت: پدافند غیرعامل در حقیقت واکسیناسیون جامعه مقابل بیماری‌ها بوده و امروز هیچ کسی از دشمنی‌هایی که در اطراف ما بوده و وجود خواهد داشت، غافل نیست.

به گزارش ایسکانیوز خباز گفت: استکبار جهانی همواره چنگ و دندان خود را به نظام اسلامی نشان می‌دهد و علیه ما توطئه می‌کند و از این رو باید از داشته‌ها و زیرساخت‌هایمان به خوبی دفاع کنیم.

دکتر خباز افزود: پدافند غیرعامل باید بتواند همه دستگاه‌ها را زیر یک مجموعه جمع کند و هم‌افزایی داشته باشد و با آمادگی تمام دستگاه‌های اجرایی و ادارات، پیش‌بینی خوبی از توانمندی‌ها صورت گیرد و زیرساخت‌های موجود در زمان لزوم به بهترین شکل مورد استفاده قرار گیرد.
وی گفت: برای برگزاری رزمایش‌ها و طرح‌های پدافند غیرعامل در کشور اعلام آمادگی می‌کنیم و از وزرا و دولت نیز خواسته‌ایم هر کار مهمی در کشور قرار است انجام شود، استان سمنان را به عنوان پایلوت آن مد نظر قرار دهند.
استاندار سمنان با بیان اینکه هم‌اکنون نیز چند طرح پایلوت در استان سمنان در حال اجراست، توان این استان را در حوزه‌های مختلف بسیار بالا دانست و گفت: هنر پدافند غیرعامل امروز این است که هم‌افزایی داشته باشد و ظرفیت‌ها را در کنار یکدیگر جمع کند و از مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری که ارتباطات بسیار خوبی در سطح استان با مردم و مسئولین دارند انتظار داریم این هنر مهم استفاده از ظرفیت ها و هم افزایی را بنحو احسن انجام دهند.
وی گفت: تا امروز فعالیت‌های خوبی در حوزه پدافند غیرعامل در استان سمنان انجام شده است که باید تلاش‌های مدیرکل جدید پدافند غیرعامل استانداری سمنان این فعالیت‌ها هر روز بیشتر تقویت شود.
در این جلسه از زحمات و تلاش های عباس پازوکی مدیر کل سابق پدافند غیرعامل استانداری تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

کد خبر: 671158

وب گردی

وب گردی