دستگاه اکسیژن رضا رویگری جدا شد

همسر رضا رویگری وضعیت جسمی این هنرمند را رو به بهبود توصیف کرد و گفت: او به زودی به بخش عادی بیمارستان منتقل خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، تارا کریمی از وضعیت رو به بهبود رضا رویگری خبر داد و افزود: بطور مداوم به ایشان سر می‌زنم و مسئولان بیمارستان هم کاملاً همراهی می‌کنند تا از سلامت ایشان مطمئن شویم. در حال حاضر هم حال ایشان بسیار بهتر است و حتی دستگاه اکسیژن هم برداشته شده و تنفس عادی دارند.

او با بیان اینکه رضا رویگری تنها به علت درمان عفونت ریه در بیمارستان بستری است، درباره‌ی علت بستری شدن او در بخش «آی.‌سی‌.یو» نیز توضیح داد: بستری شدن در آی.‌سی.‌یو تنها به دلیل این است که باید محیط تنفسی ایشان کاملاً ایزوله و پاکیزه باشد تا از عفونت بیشتر جلوگیری شود.

همسر این بازیگر با اشاره به شایعاتی که اخیرا منتشر شده است، درباره روند بستری شدن و درمان رضا رویگری توضیح داد: ایشان از سه سال پیش که سکته کردند باید مرتب تحت درمان باشند و با نظر پزشک هر شش ماه یک بار چکاب کامل انجام دهند. مدتی پیش برای همین چکاب‌ها به دکتر مراجعه کردیم که مشخص شد دچار عفونت ریه شده‌اند و باید تحت مداوا قرار بگیرند.

او درباره علت این عفونت نیز گفت: این قضیه چیزی نیست که مربوط به مدت اخیر باشد و سال‌ها تنفس در هوای آلوده شهر و البته سیگارهایی که ایشان در گذشته کشیده‌اند باعث این اتفاق شده است. از زمان سکته هم مشکلات‌شان تشدید شد و از سرفه‌هایی که داشتند مشخص بود که ریه‌ها دچار عفونت شده است. تا مدتی هم فقط دارو مصرف می‌کردند اما دکترها تشخیص دادند که باید تحت درمان جدی‌تری قرار بگیرند.

کریمی با اشاره به اینکه این هنرمند در حال حاضر در بیمارستان «لقمان» تهران بستری است، گفت: در ابتدا برای چکاب‌های معمول به بیمارستان «شهدای» تجریش مراجعه کردیم اما این بیمارستان جای مناسبی برای بستری شدن نبود و پزشکان نامه‌ی بستری ایشان را به بیمارستان «لقمان» دادند و مسئولان بیمارستان هم خیلی زود، آی.‌سی.‌یو را برای او آماده کردند. متأسفانه آقای رویگری تا به حال بیمه نداشتند اما مسئولان خانه سینما لطف کردند و برای حل مشکل بیمه ایشان پیش‌قدم شدند و امیدواریم در روزهای آینده این مشکل هم برطرف شود.

همسر رضا رویگری با بیان اینکه این بازیگر دو روز دیگر باید در آی.‌سی‌.یو بماند، درباره‌ی زمان مرخصی او گفت: بعد از منتقل شدن به بخش چند روزی باید در بخش باشند و بعد ان‌شاءالله مرخص می‌شوند. در حال حاضر هم بستری بودن‌شان بهتر از تنفس در هوای آلوده شهر است.

تارا کریمی در پایان با بیان اینکه حتی به شایعاتی که منتشر می‌شود با دید منفی نگاه نمی‌کند، اظهار کرد: شاید این شایعات تلنگری باشد برای کسانی که قرار بود زودتر از اینها کاری برای رضا انجام دهند یا حداقل سری به او بزنند. کسانی که واقعاً او را دوست دارند با دعاهای خود از او حمایت می‌کنند و من هم از آن‌ها سپاسگزارم اما متأسفانه با وجود اطلاع‌رسانی‌ در صفحه رسمی رضا رویگری در فضای مجازی باز هم شاهد آن هستیم که زیر خبر سلامتی او به شایعات دامن می‌زنند.

رضا رویگری در سینمای ایران بازی‌ها ماندگاری در فیلم‌های چون «اجاره نشین‌ها»،«کانی مانگا»،«عقاب‌ها»، «بلوف» و... داشته است و سرود معروف «ایران ایران» با صدای او در خاطره‌ها ماندگار شده است.
503502

کد خبر: 671185

وب گردی

وب گردی