سونی برای نمایشگاه IFA 2016 چه محصولاتی را آماده کرده است؟

نمایشگاه ایفا امسال از روز ۲ سپتامبر مصادف با جمعه ۱۲ شهریور آغاز و در روز ۷ سپتامبر یعنی چهارشنبه ۱۷ شهریور به پایان می‌رسد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیجی کالا، بنابراین در حالی که منتظر آغاز IFA 2016 در هفته‌های پیش رو در برلین هستیم اخبار مربوط به این نمایشگاه از همین روزها به گوش‌ می‌رسد. براساس یکی از همین خبرها می‌دانیم که یک روز پیش از شروع نمایشگاه یعنی در روز ۱۱ شهریور شرکت سونی یک رویداد رسانه‌ای برگزار می‌کند. عموما روز پیش از شروع IFA زمانی است که بسیاری از کنفرانس‌های خبری و رویدادهای رسانه‌ای برگزار می‌شوند. این رویداد شرکت سونی هم در غرفه این شرکت برگزار می‌شود و ظاهرا در نطق اصلی محصولات جدیدی معرفی خواهند شد. در بین این محصولات جدید به یک گوشی هوشمند، هدست واقعیت مجازی، لامپ هوشمند، دوربین، پخش‌کننده موسیقی و همچنین یک گجت عجیب و غریب شبیه به آرواره کروکودیل بر خواهیم خورد.

طبیعتا گوشی‌های هوشمند از جمله محصولاتی است که بسیاری را به وجد خواهد آورد. بعضی‌ها حدس می‌زنند که سونی در این نمایشگاه گوشیاکسپریا XR را معرفی خواهد کرد. گوشی‌ای که مدتی است سوژه بسیاری از حرف و حدیث‌ها و شایعات بوده.

درباره هدست واقعیت مجازی هم باید گفت که بعید است سونی بخواهد یک هدست واقعیت مجازی موبایل معرفی کند و به احتمال زیاد محصولات مرتبط با PlayStation VR در این مراسم نمایش داده می‌شوند. این احتمال هم وجود دارد که سونی از فرصت به دست آمده در این نمایشگاه استفاده کند و آخرین مدل از نمایشگرهای تخت و سیستم‌های سینمای خانگی خود را در معرض دید عموم بگذارد.

20101

کد خبر: 671197

وب گردی

وب گردی