نام فروشگاه‌های اپل تغییر می‌کند

فروشگاه‌های Apple Store عموما جایگاهی بیش از یک فروشگاه معمولی داشته‌اند. یک مکان پر زرق و برق، خیلی تر و تمیز برای دیدن آخرین تولیدات شرکت اپل و همچنین تعامل با آنها. خوردن یک قهوه، استفاده از Wi-Fi مجانی و خلاصه گذراندن زمان به شکلی دلپذیر.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیجی کالا، قرار است نام این فروشگاه‌ها از اپل استور به اپل تغییر کند. به این‌ترتیب فروشگاه‌های این شرکت دیگر به معنای یک فروشگاه ساده نیستند که فقط برای خرید محصول به کار بیایند. در واقع خرید یک گوشی یا لپ‌تاپ صرفا یکی از مجموعه کارکردهای این فروشگاه‌ها است. این تغییرات اخیرا آغاز شده و بخش استور از نام فروشگاه‌ها و آدرس‌های اینترنتی آن‌ها در حال حذف شدن است.

برخی از فروشگاه‌های اپل علاوه بر همه آنچه گفته شد به کارهای دیگری هم دست می‌زدند. اجرای موسیقی و نمایش ویدیویی آثار هنری در کنار برگزاری کلاس‌ها و رویدادهای گوناگون بخش دیگری از فعالیت‌ها تعدادی از این فروشگاه بود بنابراین به نظر می‌رسد نام‌ جدید و عدم تاکید بر فروشگاه بودن این مراکز عمل مناسبی باشد.

گرچه به هر حال برای هواداران وفادار برند اپل به کار بردن یا نبردن استور در پایان نام فروشگاه‌های این شرکت خیلی هم فرقی نکند.

20101

کد خبر: 671199

وب گردی

وب گردی