با حضور مدیر گروه فرهنگستان زبان و ادب فارسی؛  جهاد دانشگاهی دوره ویراستاری برگزار می کند

مرکز آموزش های تخصصی بازارکار جهاد دانشگاهی با حضور مدیر گروه زبان و ادب فارسی فرهنگستان زبان و ادب فارسی دوره جامع ویراستاری را در قالب یک دوره 40 ساعته برگزار می کند.

به گزارش ایسکانیوز، بر اساس این گزارش این دوره ویراستاری با تدریس دکتر حسن ذوالفقاری استاد توانمند زبان و ادب فارسی و مدیر گروه فرهنگستان زبان و ادب فارسی در مرکز آموزش های تخصصی بازارکار جهاد دانشگاهی برگزار می شود و علاقمندان می توانند با شماره های 66747747 تماس و یا به نشانی خیابان انقلاب -چهارراه کالج کنار تالار وحدت خیابان خارک پلاک 26 مرکز آموزش بازارکار مراجعه نمایند.

دکتر ذوالفقاری در نشستی که به همین منظور در مرکز آموزش های تخصصی بازارکار جهاد دانشگاهی برگزار شد با اشاره به موضوع اشتغال و بیکاری فارغ التحصیلان رشته های زبان و ادب و فارسی و همچنین رشته های ارتباطات، روابط و عمومی و روزنامه نگاری و .... اظهار داشت: در حال حاضر 12 هزار ناشر و 8 هزار رسانه و نشریه در کشور فعال هستند که مهمترین نیاز این ها داشتن نیروی توانمند در عرصه ویراستاری است و دوره های آموزشی در زمینه ویراستاری می تواند هم برای رسانه ها و عرصه مکتوب و هم رسانه های فضای مجازی بسیار موثر باشد.

وی با تقدیر از نقش سازنده مرکز اطلاع رسانی بازارکار جهاد دانشگاهی در بسترسازی برای اشتغال و کارآفرینی جوانان و فارغ التحصیلان گفت: دوره جامع ویراستاری از شهریورماه در مرکز آموزش بازارکار برگزار می شود.

گفتنی است این دوره ها برای اهالی رسانه ها و مطبوعات و خبرگزاری ها با 40 درصد تخفیف برگزار می شود.

20101

کد خبر: 671203

وب گردی

وب گردی