رونمایی از سامانه سراسری گزارش‌گیری و نظارت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در پنجمین گردهمایی میان استانی معاونان و مدیران دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد ارومیه از سامانه سراسری گزارش‌گیری و نظارت این معاونت رونمایی کرد.

به گزارش ایسکانیوز، این سامانه که با هدف مدیریت ارسال و دریافت گزارش‌ها، ارزیابی عملکرد واحدها و استان‌ها و صرفه‌جویی در زمان و هزینه در گزارش‌ها و اطلاعات مورد نیاز حوزه معاونت دانشگاه و اخذ گزارش‌های به‌موقع و نظارت بر فعالیت‌ها و بودجه طراحی شده به‌زودی روی سرور سایت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و نیز در استان‌ها بارگذاری خواهد شد و مورد استفاده کاربران ستاد و صف در سطح سازمان مرکزی، استان‌ها و واحدها قرار خواهد گرفت.

مسئول شورای تخصصی دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل و معاون دانشجویی فرهنگی واحد خلخال که طراح سامانه تعاملی دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی است، مهم‌ترین قابلیت این سامانه را طراحی بر اساس نیاز حوزه دانشجویی فرهنگی و امکان ارزیابی و استخراج گزارش عملکرد هریک از واحدها در کوتاه ترین زمان و بالاترین دقت برشمرد.

دکتر محسن ملکی افزود: «امکان ارتباط تعاملی بین کاربران و مدیران سامانه در ارسال، رفع نقص و اصلاح گزارش‌ها در کمترین زمان، سادگی طراحی و دوری از پیچیدگی‌های رایج در سامانه‌های دیگر که موجب عدم تمایل برای استفاده کاربران به‌ویژه کاربرانی که مهارت کمتری در آشنایی با نرم افزارهای اداری دارند نیز از دیگر مزیت‌های این سامانه است.

ملکی، سهولت دسترسی به آیین‌نامه‌ها، شیوه‌نامه‌ها و بخشنامه‌های دانشجویی فرهنگی، بانک فرم‌های مورد نیاز و نیز امکان بایگانی و بازیابی گزارش‌های تهیه شده در هر زمان را از دیگر امکانات این سامانه برشمرد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با استقبال از این سامانه، ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک همه سامانه‌های مورد استفاده در حوزه فرهنگی مانند بودجه فرهنگی، کانون‌های فرهنگی دانشجویی، نشریات و اردوها و... به صورت یکپارچه روی سامانه تعاملی مستقر شود و کاربران بتوانند از طریق یک سامانه همه اطلاعات مورد نیاز سازمان را ارسال و دریافت کنند.

طراحی سامانه تعاملی دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با زبان برنامه نویسی Asp.net Ajax Based و به کارگیری تکنیک Bootstrap انجام شده ، پایگاه داده سامانه روی نرم افزار SQl Server مستقر است و از ساختار Multi Tire برخوردار است.

20101

کد خبر: 671232

وب گردی

وب گردی