بازداشت آخرین عضو باند سرقت در شرق تهران /متهم به بیش از 300 فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف کرد

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه آخرین عضو باند سرقت لوازم خودروی شرق تهران که تحت تعقیب پلیس آگاهی پایتخت بود دستگیر شد،افزود:متهمان پرونده تاکنون به بیش از 300 فقره سرقت در محدوده شمال شرق تهران معترف شده اند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت پلیس، سرهنگ رضا بستو گفت: "سهراب و حمید" دو تن از اعضای باند سه نفره سرقت لوازم خودرو در شرق تهران بودند که چندی پیش توسط کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی فاتب دستگیر شدند، اما نفر سوم این گروه به نام "کرامت" متواری و تحت تعقیب بود، به همین منظور شناسایی و دستگیری وی در دستور کار ماموران معاونت تجسس کلانتری 144جوادیه تهرانپارس قرار گرفت.

او افزود: اکیپی از ماموران مجرب معاونت تجسس این یگان مسئولیت پرونده را به عهده گرفته و با توجه به اینکه دستور دستگیری نامبرده از سوی بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 4 رسالت تهران صادر شده بود، تحقیقات گسترده خود را آغاز کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: ماموران پس از چندین شبانه‌روز کار اطلاعاتی و بکارگیری شیوه‌های نوین پلیسی موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کنند.

سرهنگ بستو با بیان اینکه این تبهکار 34 ساله که تاکنون چندین فقره سابقه سرقت در پرونده دارد، افزود: همسر وی نیز در زندان به سر می برد و پدرش نیر چندی پیش در زندان فوت کرده است؛ این متهم در بازجویی های پلیسی به بیش از 300 فقره سرقت معترف شده است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در پایان افزود:متهم پس از اقرار به جرایم خود بنا به دستور مقام قضائی جهت تحقیقات تکمیلی و کشف سایر جرایمش در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

20106

کد خبر: 671283

وب گردی

وب گردی