از دوشنبه اول شهریور،مردان نفوذی به شبکه سه می آید

مجموعه کوتاه خارجی " مردان نفوذی " با نامه لاتین INSIDE MEN ازدوشنبه اول شهریور ماه هر شب ساعت 17:30 از شبکه سه سیما به پخش می رسد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، مینی سریال " مردان نفوذی" محصول 2012 انگلیس در ژانر حادثه ای-خانوادگی است . این سریال که زهره شکوفنده مدیریت دوبلاژ آن را برعهده داشته است، دارای 4 قسمت 45 دقیقه ای است. کارگردانی این مجموعه را جیمز کنت و بازیگرانی چون استیون کلینتوش، وارن براون ، نیکولا واکر ،اشلی واترز در آن نقش آفرینی کرده اند . همچنین این سریال انگلیسی در خصوص سه نفر از یک مرکز شمارش اسکناس در انگلیس است که تصمیم به سرقت چند میلیون پوندی از مرکز می گیرند.رییس این مرکز به همراه یک کارمند و یک مامور حفاظت، نقشه ای برای سرقت از این مرکز می کشند و در این راه از یک تبهکار نیز کمک میگیرند. آنها در اجرای سرقت موفق می شوند ولی در بین راه، مامور حفاظت مرکز ،قضیه سرقت را به پلیس خبر می دهد و ...
این مینی سریال از دوشنبه اول شهریور تا پنجشنبه 4 شهریور هر روز ساعت 17:30 از شبکه سه سیما پخش می شود و باز پخش این مجموعه روز بعد ساعت 1:30 بامداد و 7:00 صبح خواهد بود.

508502

کد خبر: 671298

وب گردی

وب گردی