دفتر مشاوره و هدایت تحصیلی در سمنان راه‌اندازی شد

با توجه به آغاز ثبت نام کاردانی و کارشناسی بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی و به‌منظور ارائه خدمات مشاوره تحصیلی به دانش‌آموزان واجد شرایط ثبت‌نام در دانشگاه، دفتر مشاوره و هدایت تحصیلی توسط روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در این شهر راه‌اندازی شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این دفتر علاوه بر مشاوره تحصیلی، مراجعین با خدمات، دستاورد‌ها و امکانات و تجهیزات آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان آشنا می‌شوند.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌گرفته این مرکز آمادگی ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی داوطلبان ورود به دانشگاه را درزمینهٔ انتخاب رشته، تکمیل پرسشنامه‌های مربوط و راهنمایی در زمینه انتخاب رشته مناسب را از طریق حضور کارشناسان خبره و صاحب‌نام سمنان دارد و کارشناسان این مرکز در دو نوبت صبح و عصر برای این منظور آماده ارائه خدمات است.

در کنار این خدمات مهم‌ترین نکته معرفی و شناساندن امکانات و توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی سمنان به مراجعین و خانواده داوطلبین از طریق توزیع بروشور، لوح فشرده، عکس، پوستر و برنامه‌های نرم‌افزاری است. مرکز مشاوره و هدایت تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در محل خوابگاه امیرکبیر این دانشگاه راه‌اندازی شده تا از این طریق مراجعین از نزدیک امکان بازدید از برخی از امکانات رفاهی این دانشگاه را نیز داشته باشند.

20101

کد خبر: 671330

وب گردی

وب گردی