کارگاه عکاسی "ویرایش تصویر" در ارسباران برگزار می شود

کارگاه " ویرایش تصویر" با مشارکت دوربین نت، جمعه 5 شهریور در فرهنگ سرای ارسباران برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای ارسباران، ساسان پناهی در این کارگاه که سومین دوره از بسته آموزش عکاسی در فصل تابستان است ، مباحث تخصصی فتوشاپ ( نور، رنگ، پرتره) را در سه بخش ( تصحیح نور، رنگ در فتوشاپ کالیبراسیون، فضاهای رنگی، تصحیح نور و رنگ رفع خطای وایت بالانس، ویرایش تخصصی پرتره برای کاربری در مدلینگ، آتلیه ها و ویرایش رنگ پوست واعضای صورت آموزش می دهد .

ساسان پناهی کارشناس ارشد ارتباط تصویری، عضو انجمن توسعه هنرهای تجسمی ایران و انجمن NAPP آمریکا است . وی سابقه 15 سال تدریس ، 10 سال کار عکاسی مطبوعات ، 17 سال کار حرفه ای با نرم افزار فتوشاپ ، برگزاری بیش از 50کارگاه ویرایش عکس را در کارنامه هنری خود دارد .

کتاب آموزش نرم افزار برای عکاسان دیجیتال به تالیف ساسان پناهی است . وی نظارت بر کتاب مرجع کامل آموزش نرم افزار adobe camera raw لایت روم به ترجمه خانم ساره سپهری نژاد را نیز برعهده داشته است .
علاقه مندان برای حضور در این کارگاه می توانند تا 6 شهریور به فرهنگ سرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، سیدخندان، خ جلفا مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 22873399 تماس بگیرند .

508502

کد خبر: 671375

وب گردی

وب گردی