آزادی فلسطین مشروط به پیروزی در سوریه و عراق است

دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین اظهار داشت: آزادی فلسطین به تغییر موازنه قوا نیاز دارد و این تغییر در موزانه پس از پیروزی در سوریه و عراق حاصل خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از «المیادین»، «احمد جبرئیل» دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین اظهار داشت: آزادی فلسطین به تغییر موازنه قوا نیاز دارد و این تغییر در موازنه پس از پیروزی در سوریه و عراق حاصل خواهد شد.

به گزارش مهر، وی تاکید کرد: آزادی فلسطین منوط به تشکیل محور مقاومتی است که موازنه قدرت در منطقه را در مقابله با اسرائیل تغییر دهد.

جبرئیل در ادامه گفت: توطئه‌ بزرگی علیه سوریه وجود دارد، چون این کشور همچون خاری در گلوی صهیونیست‌ها است. جنگ سوریه جنگ مرگ و زندگی است و اگر این کشور سقوط کند جنگ مذهبی علیه ایران به راه خواهد افتاد.

وی افزود: در برهه کنونی عزمی جدی برای آزادی فلسطین وجود ندارد اما نبردهای آینده، پیروزی‌هایی در مقابله با رژیم صهیونیستی به وجود خواهد آورد و نسل سوم اسرائیل یعنی نسل کنونی این رژیم، اهل مبارزه نیست و به همین دلیل پیروزی بر آنها حاصل خواهد شد.

وی اظهار داشت: چندین کشور عرب بر روی تسویه سیاسی حساب می کنند و صلح با اسرائیل گزینه راهبردی طرح عربی است و بسیاری از کشورهای عربی «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را تهدید کرده‌اند که در صورت شکایت علیه اسرائیل، کمکهای خود به تشکیلات خودگردان را قطع خواهند کرد.

303300

کد خبر: 671422

وب گردی

وب گردی