سالروز تولد  حسین علیزاده در چهارمین "شب شنبه  حافظ"

چهارمین شب از شنبه شبهای حافظ میزبان حسین علیزاده بزرگمرد موسیقی سنتی ایران بود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی ، در چهارمین شب از این برنامه ها، بازیگران نامداری همچون آتیلا پسیانی، صابر ابر، پانته آ پناهی ها و بهناز جعفری، همراه با تکنوازی ساز کمانچه صبا علیزاده تک نگاری های را خطاب به استاد حسین علیزاده اجرا کردند. سپس تماشاگران به روی صحنه آمدند و رو به استاد حسین علیزاده، با تبریک سالروز تولد وی او را تکریم و تشویق نمودند. حسین علیزاده با چشمانی تر شده از اشک، این شب را یکی از به یادماندنی ترین شبهای عمرش توصیف کرد.
سپس سهراب سلیمی بازیگر و کارگردان تئاتر با خواندن متنی به تمجید از حسین علیزاده پرداخت و از او خواست که مخاطبان را با اجرای قطعاتی مهمان کند. حسین علیزاده نیز با نواختن تار اشک را در چشم انبوه تماشاگران حلقه کرد.
در این مراسم علاوه بر علی اکبر صفی پور مدیرعامل بنیاد رودکی، هنرمندان سرشناس و صاحب نامی همچون محمود دولت آبادی، بیژن کامکار، حبیب رضایی، علی بوستان و... بسیاری از دوستان و شاگردان استاد حسین علیزاده نیز حضور داشتند.
این مجموعه شبها که به همت رضا دادویی در تالار حافظ برگزار می شود، در طی هفته های اخیر با استقبال خیل عظیمی از مخاطبان مواجه شده است.
این برنامه با مدیریت اجرایی پیمان قدیمی، مدیریت هنری فرهاد فزونی و با حمایت سایت ایران کنسرت به مدیریت حسین توتونچیان در تالار حافظ برگزار شد.
508502

کد خبر: 671429

وب گردی

وب گردی