رحمانی فضلی:اگر دولت اهتمامی به مسایل داخلی نداشت در اوضاع داخلی موفق نبودیم

مسایل داخلی به نسبت مسایل خارجی از نظر ابعاد و حجم تاثیرگذاری زیاد است و اگر دولت اهتمامی به مسایل داخلی نداشت در اوضاع داخلی موفق نبودیم.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه نشست ارزیابی طرح همیاران توسعه روستایی که صبح امروز در وزارت کشور برگزار شددر پاسخ به این که منتقدان می گویند دولت تمرکز خود را بر روی سیاست خارجی و برجام گذاشته است گفت: فکر نمی کنم این گونه باشد مسایل داخلی به نسبت مسایل خارجی از نظر ابعاد و حجم تاثیرگذاری زیاد است و اگر دولت اهتمامی به مسایل داخلی نداشت در اوضاع داخلی موفق نبودیم.

او ادامه داد: موفقیت در امنیت و در حوزه های فرهنگی نشان دهنده تلاش دولت است و دولت همه امور را به عنوان یک منظومه به آن نگاه می کند.

وزیر کشور تاکید کرد: برخی از موضوعات در مقاطع مختلف از ابعاد و اهمیت بیشتری برخوردار می شوند که لازم است در این زمینه تمرکز بیشتری صورت گیرد و به طور مثال وقتی موضوع انتخابات را داریم طبیعی است که بر آن متمرکز می شویم و وقتی مساله امنیتی نیز پیش بیاید در این زمینه توجه بیشتری خواهیم داشت.

او بیان کرد: اکنون در حوزه داخلی بحث اقتصاد مقاومتی مطرح است و همه ما متمرکز در اقتصاد مقاومتی هستیم و این استدلال که دولت در سیاست خارجی و برجام متمرکز شده درست نیست.

وزیر کشور در پاسخ به سوال ایسکانیوز مبنی بر این که رئیس دادگستری خراسان رضوی در مورد لغو کنسرت ها گفته به همه شهرها تسری می یابد واکنش شما در این رابطه چیست گفت: این مساله را باید رئیس قوه قضاییه پاسخ دهد و از ایشان بپرسید.

وی همچنین در مورد جزییات دستگیری عامل شهادت مامور نیروی انتظامی در ایرانشهر اظهار بی‌اطلاعی کرد.

201/203

کد خبر: 671464

وب گردی

وب گردی