تقدیر 159 نماینده از پیشرفت های صنعت دفاعی و موشکی کشور

159نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای از طراحی، ساخت و تولید سامانه های دفاعی به منظور تأمین نیازهای نیروهای مسلح و تقویت بنیه دفاعی کشورحمایت همه جانبه کردند.

به گزارش ایسکانیوز ، غلامرضا کاتب عضو هیات رییسه مجلس در جلسه علنی امروز - یکشنبه - مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که 159 نماینده مجلس در بیانیه ای از پیشرفت های صنعت دفاعی و موشکی کشور تقدیر کردند.
در بخشی از این بیانیه آمده است: راهبرد دفاعی جمهوری اسلامی ایران، تولید قدرت بازدارنده از تکمیل تهدیدات دشمنان است که علاه بر تحکیم بنیه دفاعی کشور از مهم ترین پشتیبان های نظام جمهوری اسلامی ایران در اتخاذ مواضع بین المللی و ایستادگی در برابر قدرت های زیاده خواه است.
نمایندگان مجلس در این بیانیه تاکید کردند: صنعت دفاعی کشور بخشی از قدرت دفاعی ایران اسلامی است که مؤلفه های امنیت ساز دارد و در راستای آموزه های دینی و نیازهای راهبردی ظرفیت سازی شده است.
در ادامه این بیانیه نمایندگان مجلس یادآور شدند: بر پایه بنیان های صنایع دفاعی در دوران دفاع مقدس، رزمندگان حماسه ساز صنعت دفاعی، جهاد علمی و فناوری را با وجود تحریم های ظالمانه به الگویی موفق در اقتصاد مقاومتی تبدیل ساختند، تولید بومی انواع تجهیزات و تسهیلات دفاعی به ویژه سامانه های موشکی و رزم هوایی، دریایی، زمینی و پدافند تحسین برانگیز است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این بیانیه ضمن حمایت همه جانبه از طراحی، ساخت و تولید سامانه های دفاعی به منظور تأمین نیازهای نیروهای مسلح و تقویت بنیه دفاعی کشور از تلاش های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و صنایع وابسته در نقش آفرینی برای اقتدار علمی، دفاعی، بین المللی و در تکوین اقتصاد مقاومتی و نیز خنثی سازی تحریم های ظالمانه دشمنان قدردانی کردند.
نمایندگان مجلس اظهار امیدواری کردند که در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تحت ولایت فرماندهی معظم کل قوا، نیروهای مسلح پیشرو بوده و صنایع دانش بنیانی را با استفاده حداکثری از ظرفیت های علمی، پژوهشی و صنعتی صیانت کرده و جمهوری اسلامی ایران را همواره در تراز برتر منطقه ای و مقابله با توطئه های فرامنطقه ای، تولید قدرت بازدارندگی از تهدیدات احتمالی حفظ کند.

202/201

کد خبر: 671472

وب گردی

وب گردی