رضایی: برای المپیک برنامه ریزی جدی تری داشته باشیم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام المپیک را نمایش زندگی فردی و اجتماعی دانست و گفت: نتایج، نشان داد که باید برنامه ریزی جدی تری برای آن داشته باشیم.

به گزارش ایسکانیوز، محسن رضایی با انتشار تصویری از ورزشکاران کاروان المپیک جمهوری اسلامی ایران در یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: نتایج المپیک نشان می دهد که باید برای آن برنامه ریزی جدی تری شود.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این یادداشت اظهار داشت: المپیک، نمایش زندگی فردی و اجتماعی است؛ با شکست ها، پیروزی ها، غم ها و شادی هایش. نتایج اما، نشان داد که باید برنامه ریزی جدی تری برای آن انجام شود.
رضایی با بیان این که در صحنه زندگی هم هیچ چیز را بی دلیل به فرد یا گروهی نمی دهند، افزود: برای پیروزی باید برنامه داشت و با پشتکار به تلاش مستمر و منظم پرداخت.
وی اضافه کرد: البته، شاید روزی دیگر به دور از ناداوری و بغض ها این هماورد زیباتر شود هرچند مسئله حق خوری در مسابقات ورزشی، سال هاست موجب ناراحتی مردم و دلسردی جوانان ورزشکار شده است.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: مسئولان ورزش کشور نباید اجازه دهند جوانی که با مشکلات گوناگون ورزش کنار می آید، ناامید شود.

202/201

کد خبر: 671509

وب گردی

وب گردی