جشنواره فیلم های بامدادی شبکه یک سیما

فیلم های سینمایی فردا روز دیگری است، صخره سرخ 1 و2 ، ترفیع، کیمیاگر، روزنه بامداد از شبکه یک پخش می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه یک، فیلم تلویزیونی «فردا روز دیگری است» به کارگردانی محمد‌رضا ذهتابی و تهیه‌کنندگی علی سوادکوهی، بامداد دوشنبه ساعت 45 دقیقه بامداد از "شبکه یک" پخش میشود.
کیکاووس یاکیده، سید جلال‌الدین حجازی، بهزاد رحیم‌خوانی، الیزابت امینی و شهرام عبدلی در این فیلم تلویزیونی ایفای نقش کرده‌اند.
فیلم سینمایی صخره سرخ 1 و 2 بامداد سه شنبه و چهارشنبه حدود ساعت 45 دقیقه بامداد پخش می شود.
"صخره سرخ" فیلمی است دو قسمتی محصول ۲۰۰۸ سینمای چین است که جان وو آنرا کارگردانی کرده‌است. این فیلم که در ژانر حماسی - تاریخی بوده و با بودجه‌ای معادل ۸۰ میلیون دلار بر اساس داستان معروف عاشقانه سه امپراتوری ∗ ساخته شده‌است، ماجرای نبرد صخره سرخ ∗ را که پیش از پایان سلسله هان و آغاز دوران سه امپراتوری اتفاق افتاده‌است را روایت می‌کند.
دوگانه صخره سرخ که به عنوان پرهزینه‌ترین فیلم تاریخ سینمای آسیا شناخته می‌شود ، با اکران نخستین قسمتش در ژوئیه ۲۰۰۸ رکورد فروش در چین را شکسته و موفق به پشت سر گذاشتن فیلم‌هایی همچون نفرین گل طلایی ∗ و ببر غران، اژدهای پنهان ∗ شده‌است. قسمت دوم فیلم در ژانویه ۲۰۰۹ برای تماشاگران چینی به نمایش آمد.
فیلم سینمایی «ترفیع» به کارگردانی استیو کنراد محصول 2008 آمریکا، بامداد پنجشنبه ساعت 45 دقیقه بامداد از "شبکه یک" سیما پخش می شود. شین ویلیام اسکات ، جان سی ریلی در فیلم سینمایی « ترفیع » به ایفای نقش پرداخته اند.
فیلم سینمایی "کیمیاگر" بامداد جمعه حدود ساعت 45 دقیقه بامداد پخش می شود، موضوع این مجموعه تلویزیونی، درباره یک کیمیاگر شجاع و عدالت‌خواه است که به همراه پسرش، در اواخر دوره قاجاریه، با حاکم خودکامه و شهوت‌پرست شهر درگیر می‌شوند.
فیلم سینمایی « روزنه» به کارگردانی آدام ومارک کاسن ، بامداد شنبه حدود ساعت 45، درخلاصه داستان فیلم آمده : مایک و پل دو وکیل دعاوی می‌باشند که پرونده یک زن پرستار را بر عهده گرفته‌اند. این زن که ویکی نام دارد پرستار بخش اورژانس بیمارستان است و درهنگام تزریق آمپول به یک بیمار ایدزی، آمپول شکسته و در دست او فرو می‌رود و او به بیماری ایدز دچار می‌گردد. مایک و پل هزینه و خسارت او را به عنوان کارمندی که در حین کار دچار بیماری شده از بیمارستان می‌گیرند، اما متوجه می‌شوند که تعداد بسیار زیادی از پرستاران در حین خدمت بر سر عدم امنیت آمپولها دچار سانحه می‌گردند.
فیلم سینمایی « روزنه » با بازی کریس ایوانس ومارک کاسن ،محصول سال 2011 درکشورهای آمریکا و فرانسه ساخته شده است .

508502

کد خبر: 671538

وب گردی

وب گردی