کاهش شهریه دانشجویان جدید آذربایجان غربی در رشته‌های کاردانی و کارشناسی بدون آزمون با نظر هیات امنای استان

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی از کاهش شهریه ثابت و متغیر دانشجویان جدید استان آذربایجان غربی در رشته‌های کاردانی و کارشناسی بدون آزمون گروه غیرپزشکی تا سقف حداکثر 50 درصد خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، مجتبی علوی‌فاضل، درباره مصوبات جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد‌اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: در این جلسه مقرر شد مراکز پژوهشی هوش محاسباتی، بهینه‌سازی و اتوماسیون داده‌های کلان و همچنین ماکرویو و آنتن در واحد ارومیه تاسیس شود.

او ادامه داد: یکی دیگر از مصوبات این جلسه ساخت سوله کارگاهی با رعایت قوانین دانشگاه و آیین‌نامه‌های مربوطه اداری – مالی و همچنین اخذ نظر معاونت عمرانی دانشگاه در واحد بوکان بود.

علوی فاضل با اشاره به برنامه پذیرش دانشجو در رشته های واحدهای استان آذربایجان غربی، گفت: برای رشته‌های غیرپزشکی اولویت‌دار در نقشه‌ جامع علمی کشور که با کاهش تقاضا مواجه هستند در مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون کاهش حداکثر 50 درصدی شهریه ثابت و متغیر برای دانشجویان جدید در نظر گرفته شده است که تصمیم گیری در خصوص این رشته محل ها به کمیسیون دائمی هیات امنای استان تفویض شد تا با استعلام از مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه میزان کاهش شهریه هر رشته محل مشخص و اعلام شود.

رئیس مرکز هماهنگی و امور استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی، افزود: در جلسه هیات امنای استان آذربایجان غربی مقرر شد مراکز آموزشی قره‌ضیاء‌الدین، سردشت، سلدوز و تکاب زیرنظر دانشکده‌های واحد مادر فعالیت کنند و نسبت به ارتقای بیشتر خود با کمک واحد مادر اقدام کنند.

20101

کد خبر: 671542

وب گردی

وب گردی