حزب موتلفه برای انتخابات ریاست جمهوری 96 وارد تعیین مصادیق درون حزبی شده است

عضو حزب مؤتلفه گفت: حزب مؤتلفه از مدت‌ها قبل برای انتخابات 96 وارد بحث تعیین مصادیق شده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، لاله افتخاری پیرامون نقش پارلمان اصولگرایی در ایجاد وحدت میان اصولگرایان، اظهار داشت: اگر پارلمان اصولگرایی متشکل از همه احزاب و گروه‌های این طیف باشد، می‌تواند وحدت مطلوب را میان اعضا ایجاد کند.

عضو حزب مؤتلفه با بیان اینکه لازم است همه احزاب اصولگرایی سهم خودشان را در جلسات و برنامه‌ریزی‌های چنین پارلمانی داشته باشند، گفت: در صورتی که گروهی از اصولگرایان بخواهند سهم بیشتری به نسبت دیگر احزاب برای خود در نظر گیرند، تشکیل پارلمان اصولگرایی به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

افتخاری با تاکید بر اینکه پارلمان اصولگرایی می‌تواند به ائتلاف احزاب گوناگون طیف اصولگرایی کمک کند، ادامه داد: از طرف دیگر تشکیل چنین پارلمانی می‌تواند به کسانی که می‌خواهند در انتخابات کاندیدا شوند، یک پشتوانه کارشناسی با نگاه ارزشی و اصولگرایی بدهد.

وی پیرامون فعالیت‌های حزب مؤتلفه در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری 96 اظهار داشت: حزب مؤتلفه از مدت‌ها قبل پیرامون سیاست‌گذاری برای تعیین مصادیق بحث و بررسی‌های لازم را انجام داده است.

افتخاری با اشاره به اینکه در جلسات صورت گرفته بر این مسئله تأکید شده که حزب مؤتلفه نامزد خاص درون حزبی برای انتخابات 96 داشته باشد، تصریح کرد: تلاش حزب مؤتلفه به عنوان پرچمدار همگرایی و وحدت در میان اصولگرایان این است که از تمام ظرفیت‌ها برای انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری استفاده کند.

عضو حزب مؤتلفه در پایان خاطر نشان کرد: تلاش اصولگرایان بر این است که انتخابات ریاست جمهوری سال 96 با محوریت روحانیت و یا به تعبیر بهتر جامعتین باشد.

205/201

کد خبر: 671595

وب گردی

وب گردی