مهران مجلسی سرپرست  واحد نجف آباد شد

مهران مجلسی که پیش از این با حکمی از سوی ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان سرپرست جدید واحد نجف آباد منصوب شده بود، ظهر امروز در جمع اعضای هیات رئیسه،روسای دانشکده و مدیران ارشد  این واحد دانشگاهی حضور پیدا کرد

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین میردامادی مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، این انتخاب را انتخابی شایسته خواند و گفت: خدمات 17 ساله دکترامیری در این واحد دانشگاهی، منشاء تحول و حرکت های بزرگی در این دانشگاه بوده است. امروز واحد نجف آباد، یک دانشگاه منظم، منضبط و عاری از هر گونه فساد است و این حاصل تلاش، برنامه ریزی و مسولیت پذیری مجموعه مدیریت و کارمنان این دانشگاه است.

میردامادی خطاب به دکتر مجلسی افزود: شما مسولیت بزرگی را پذیرفته اید چرا که از یک دانشگاه بزرگ با 6 هزار دانشجو به دانشگاهی جامع با 25 هزار نفر دانشجو آمده اید،قطعا توانایی های لازم برای پذیرفتن چنین مسولیت بزرگی را داشته اید. همگان باید بدانند که واحد نجف آباد همچنان با اقتدار و توان جدیت همیشگی، به کار خود ادامه خواهد داد و این تغییرات بدون شک به نفع واحد نجفآباد و مجموعه دانشگاه ازاد اسلامی استان اصفهان خواهد بود.

در ادامه سید محمد امیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان ضمن ابراز ناراحتی از جدا شدن از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد، خطاب به حاضرین جلسه گفت: بهترین دوران زندگی خود را در واحد نجف آباد گذرانده ام. اگر در این سالها واحد نجف آباد موفقیت های چشمگیری را کسب کرده است به خاطر تلاش و از خود گذشتگی پرسنل و اعضای هیات علمی دلسوز این مجموعه است. هرکجا و در هر سمتی که حضور داشته باشم، واحد نجف آباد جزو اولویت های من است.

دکتر امیری در خصوص انتصاب دکتر مجلسی به عنوان سرپرست واحد نجف آباد افزود: با تجربه ای که دکتر مجلسی در مسولیت های گوناگون کسب کرده اند و از مدیریت، تلاش و دلسوزی که از ایشان سراغ دارم، روند افتخارات واحد نجف آباد ادامه خواهد داشت و ازاین بابت هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

دکتر مهران مجلسی در ادامه با قدردانی از اعتماد دکتر میرزاده در انتخاب وی به عنوان سرپرست واحد نجف آباد گفت:« دکتر امیری با نظم و جدیت همیشگی خود، در واحد نجف آباد منشاء تحول و پیشرفت های زیادی بوده اند. امیدوارم که دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد که در میان سایر واحد ها زبانزد است با کمک کارکنان و اعضای هیات علمی ، به مسیر پر افتخار خود ادامه دهد.»

مجلسی افزود:« با توجه به اینکه در مدت 23 سال تجربه مسولیت، واحدهای زیادی را مورد بازدید قرار داده ام به به طور یقین می توان گفت واحد نجف آباد، از لحاظ علمی، آموزشی و انضباط اداری، جزو برترین های کشور است و امید است که این رمند همچنان ادامه پیدا کند.»

20101

کد خبر: 671609

وب گردی

وب گردی