جلسه هم اندیشی رئیس مرکز سما تهران با مسئولان آموزش و پرورش شهر تهران

جلسه هم اندیشی رئیس مرکز فرهنگی و آموزشی سما تهران با مشاور مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در دفتر مدیر کل آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این جلسه علیرضا آزادبر ضمن معرفی اجمالی سازمان سما و مرکز فرهنگی و آموزشی سما تهران و بیان پیشینه همکاری با آموزش و پرورش گفت: رسالت سازمان سما آموزشی پژوهشی و فرهنگی است ،و برخلاف سایر مدارس غیرانتفاعی ، درآمد حاصل از شهریه در راستای تعلیم و تربیت دانش آموزان صرف می شود.

او با اشاره به اینکه سما تهران با کمک آموزش و پرورش می تواند خدمت رسان بهتری باشد افزود: به منظور تعامل هرچه بیشتر ،یکی از اعضای مهم در شورای نظارت و هماهنگی استان تهران ، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران است که پیشتر مدیر کل سابق این مهم را به عهده داشته که در این زمینه همکاری بالایی داشت.

نجفی مشاور مدیر کل آموزش و پرورش ضمن ابراز خرسندی از این نشست گفت: کمک های سما از بدو تاسیس با توجه به مشکلات آموزش وپرورش بسیارمفید بوده است.

او با بیان اینکه سما و آموزش و پرورش در عمل به هم نزدیک هستند و سما می تواند بستر مناسبی برای پیاده سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باشد ، اشاره کرد: شهریه مناسب سما و فضای مطمئن آن دو مولفه اساسی این مرکز است.

حسین اسماعیل زاده مدیر امور مدارس سما تهران با بیان اینکه مدیر کل سابق آموزش و پرورش شهر تهران تعامل سازنده ای با سما تهران داشت ،گفت: آماده ایم در صورت همکاری آموزش و پرورش در مناطق جنوبی شهر تهران نیز مدرسه دایر کنیم.

وی افزود : با توجه به اینکه مدارس سما به جهت تامین هزینه های خود باید بصورت خودکفا عمل نمایند ، کمک آموزش و پرورش در جهت تخصیص مناسب شهریه می تواند مثمر ثمر باشد.

20101

کد خبر: 671852

وب گردی

وب گردی