سلاح‌های ساخت صنایع دفاعی کارایی خود را در جبهه نبرد به خوبی نشان داده‌اند

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بسیاری از سلاح های ساخت صنایع دفاعی کارایی خود را در جبهه نبرد در سوریه و عراق به خوبی نشان داده اند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خانه ملت، علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی روز گذشته در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار داشت: متخصصان صنعت دفاعی کشور با طراحی و تولید موتور جت، ما را به جمع چند کشور دارای چنین فناوری وارد کرده اند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تسلیحات تولیدی صنایع دفاعی کشور، کیفیت غربی و قیمت شرقی دارد، ادامه داد: آنچه که منجر به چنین شرایطی شده باور شعار «ما می توانیم» است.

وی گفت: در برخی صنایع از جمله صنعت خودرو سازی از آنجایی که ما به چنین باوری نرسیده ایم، موفقیت های عمده ای به دست نیاوردیم.

بروجردی تاکید کرد: امروز از آنجایی که برخی از مجموعه های داخلی که نگاه به بیرون دارند با اینکه تولید بالگردهای ما در چند کشور مشتری دارد و یا سامانه ناوبری که حتی قابلیت هدایت هواپیما در شرایط بد آب و هوایی دارد با وجود نیازی که دارند خریداری نمی کنند و به دنبال خرید آنها از خارج هستند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: بسیاری از سلاح های ساخت صنایع دفاعی کارایی خود را در جبهه نبرد در سوریه و عراق به خوبی نشان داده اند که این امر حکایت از توان و قابلیت بالای صنایع دفاعی کشورمان دارد.

205/201

کد خبر: 671879

وب گردی

وب گردی