ارجاع اصلاحیه لایحه قانون بودجه ۹۵ برای اصلاح بیشتر به کمیسیون برنامه

نمایندگان مردم در خانه ملت، اصلاحیه لایحه قانون بودجه ۹۵ را برای تعین تکلیف نهایی و درج جدول هزینه ای به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع دادند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خانه ملتٰ، نمایندگان در نشست علنی امروز (سه‌شنبه 2 شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی پس از تصویب کلیات لایحه اصلاحیه قانون بودجه سال 1395 کل‌کشور، با ارجاع مجدد جزئیات این لایحه به کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با 142 رإی موافق، 47 رإی مخالف و 16 رای ممتنع از مجموع 241 نماینده حاضر در صحن موافق کردند که بر این اساس جزئیات این لایحه برای رفع ایرادات و تعیین ردیف‌های مشخص برای دریافت و پرداخت، به کمیسیون مربوطه ارجاع شد.

سپس دکتر علی لاریجانی، این لایحه را برای رفع ایرادات و البته تعیین ردیف‌های مشخص به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع داد و گفت: از کمیسیون می‌خواهیم همین امروز اصلاحیه بودجه را برسی کند تا در نشست علنی فردای مجلس، درباره جرئیات آن تصمیم‌گیری شود.

وی ادامه داد: تبصرح 36 لایحه مذکور اشکال قانون اساسی دارد، زیرابر اساس آن حدود 40 هزار میلیارد تومان از محل فروش اسناد اسلامی و خزانه، برای پرداخت طلب بانک ها، پیمانکاران و خرید محصولات استراتژیک هزینه می شود حال از نظر قانون اساسی باید مشخص شود که هر کدام از این اعتبارات در چه محلی هزینه می شود./

202/201

کد خبر: 671913

وب گردی

وب گردی