ادامه خط خوردن سیلوا از تیم ملی برزیل

دوری تیاگو سیلوا از تیم ملی برزیل همچنان ادامه دارد و این بازیکن در فهرست سرمربی جدید این کشور نیز حضور ندارد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از اسپورت، انتظارهای تیاگو سیلوا مدافع ۳۱ ساله تیم ملی برزیل برای بازگشت به تیم ملی کشورش همچنان ادامه دارد. تیته سرمربی جدید تیم ملی برزیل که به جای دونگا هدایت سلسائو را به دست گرفته است، برای دو بازی این کشور در راه انتخابی جام جهانی روسیه، سیلوا را دعوت نکرد.

سیلوا بیش از یک سال است که به تیم ملی برزیل دعوت نشده است. مشاجره او با کارلوس دونگا، سرمربی پیشین برزیل باعث شد تا این بازیکن در فهرست این مربی برای کوپا آمه‌ریکا قرار نگیرد. او که در بازی دوستانه و پیش فصل پاری سن ژرمن و رئال‌ مادرید با مصدومیت جزئی روبرو شد، دوران بهبودی خودش را پشت‌سر می گذارد و آنطور که اونای امری، سرمربی این تیم پاریسی عنوان کرده است، سیلوا مشکلی برای بازی این هفته با موناکو ندارد.

تیته سرمربی تیم ملی برزیل ناآماده بودن را دلیل دعوت نکردن سیلوا به تیم ملی این کشور عنوان کرده است. گفته‌هایی که مطبوعات برزیل آن را نادرست عنوان کردند و نوشتند تیته نیز اعتقادی به این مدافع باتجربه ندارد. مارکینیوش، مدافع برزیلی پاری سن ژرمن در حال حاضر تنها برزیلی پاری سن ژرمن است که به تیم ملی کشورش دعوت شده است. سرمربی جدید این کشور ترجیح داده است تا از ۶ بازیکن تیم المپیک برزیل که قهرمان فوتبال المپیک شد در تیم ملی بزرگسالان استفاده کند. به همین خاطر نیمار، رناتو آگوستو، رودریگو کایو، گابریل باربوسا، گابریل خسوس و مارکینیوش این بازیکنان هستند.

سیلوا در ۵۹ دیدار برای تیم ملی برزیل ۴ گل به ثمر رسانده است. این بازیکن در رقابت های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۱۵ در دیدار برابر پاراگوئه خطای هند بی موردی انجام داد که باعث حذف سلسائو از این رقابت ها شد و بعد از آن نیز دیگر توسط دونگا به تیم ملی کشورش دعوت نشد. نیمار کاپیتان تیم ملی برزیل بعد از قهرمانی در المپیک اعلام کرده است دیگر کاپیتان برزیل نخواهد بود. پیش‌بینی می‌شود از دنی آلوس یا ژوائو میراندا یک بازیکن به عنوان کاپیتان انتخاب شود.

سرمربی تیم ملی برزیل همچنان در واکنش به این سوال که چه کسی کاپیتان تیم ملی برزیل در این دو دیدار خواهد بود، به صحبت پرداخت و گفت: هنوز تصمیمی درباره این موضوع نگرفتیم و شاید به صورت چرخشی در بازی‌های مختلف از کاپیتان های جدید استفاده کنیم.

برزیل باید در دو بازی در انتخابی جام جهانی روسیه، ابتدا در کوئیتو برابر اکوادور و سپس در خانه برابر کلمبیا به میدان برود.

402/601

کد خبر: 671985

وب گردی

وب گردی