جلسه شورای اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد استان تهران برگزار شد

صبح امروز جلسه شورای اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به میزبانی واحد علوم دارویی و با حضور اعضای شورا برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، جلسه شورای اقتصاد دانش بنیان استان تهران صبح امروز اعضای شورای اقتصاد دانش بنیان استان تهران در اتاق شورای دانشکده داروسازی واحد علوم داروی برگزار شد.

سید مهدی رضایت، رییس شورای اقتصاد دانش بنیان استان تهران ضمن تاکید بر سفارش موکد ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر بررسی کارشناسانه و حمایت از اجرای طرح های دانش بنیان از سوی واحدها، گفت: تلاش می شود تا در این جلسات، طرح های رسیده مورد بررسی دقیق قرار گرفته و آنجا که لازم است مورد حمایت قرار گیرد.

وی در ادامه افزود: با توجه به ظرفیت بالای استان تهران از نقطه نظر تعداد واحد های دانشگاهی، اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی، عملکرد استان تهران در ارایه و اجرای طرهای مصوب که در نهایت باید به تایید هیات امنای استانی نیز برسد از سوی دکتر نوابخش دبیر محترم هیات امنا استان مورد پیگیری جدی می باشد لذا انتظار حضور فعال واحد های استانی بعنوان یک شاخص مهم عملکردی استانی و کشوری وجود دارد.

در این جلسه بر مبنای برنامه ریزی قبلی، طرح هایی نظیر نیروگاه خورشیدی، طراحی و تولید دوربین های تحت شبکه و ارائه خدمات تخصصی دانش بنیان به منظور آنالیز و استانداردسازی محصولات و تولید فرآورده های خاص لبنی مخصوص بیماران از سوی واحد های تهران شمال، تهران جنوب، فیروزکوه، دماوند و علوم دارویی ارائه و بررسی شد.

بر اساس این گزارش، مقرر شد آن دسته از طرح ها که کلیات و مشخصات فنی آنها مورد تایید قرار گرفته اند، نسبت به بررسی کارشناسی از جنبه امکان سنجی در محل اقدام گردد، همچنین در مورد بعضی از طرح های دیگر مصوب شد نسبت به تکمیل طرح های تجاری پروژه مطرح شده و رفع ایرادات اقدام شود.

خاطر نشان می شود در بخشی از جلسه موضوع مشارکت واحد استانی در طرح فواید فرآورده های با فناوری بالا نظیر واکسن و داروهای حوزه بیو مورد بحث قرار گرفت که برای تصمیم نهایی به معاونت برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان ارسال خواهد شد.

20101

کد خبر: 672016

وب گردی

وب گردی