رمان «استورم ریج» چاپ شد

رمان «استورم ریج» از مجموعه وارکرافت نوشته ریچارد ای. ناک توسط انتشارات ویدا چاپ شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط‌ عمومی انتشارات ویدا، کتاب «استورم ریج» نوشته ریچارد ای.ناک به تازگی با ترجمه افشین اردشیری، برای مخاطبان نوجوان، منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این کتاب که از سری کتاب‌های مجموعه «وارکرافت» است به داستان زندگی ثورا می پردازد. ثورا، اورک ماده ای است که بعد از رسیدن به سن جنگجویان و اثبات مهارتش صاحب تبری افسانه ای می‌شود. این تبر برای ثورا رویاهایی را به ارمغان می آورد...

مجموعه «وارکرافت» که یکی از آثار پرفروش ادبیات است چندی است که در ایران نیز مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است. انتشارات ویدا از چندی پیش اقدام به انتشار این مجموعه کرده است و تا به حال، کتاب‌های «آرتاس»، «روز اژدها»، «شب اژدها» و «گرگ‌دل» از این مجموعه چاپ شده اند.

«استورم ریج» که در قالب داستان‌های فانتزی تالیف شده، به دنیای رویاها و کابوس و تعادل مرز و خیال می‌پردازد، اما در جایی از داستان کابوس مرز رویا را رد می‌کند و به واقعیت نزدیک می‌شود. از اینجای داستان‌ است که کنش‌ها و واکنش‌های اثر آغاز می‌شود.

ای‌ناک که در حوزه ادبیات تخیلی و فانتزی فعالیت می‌کند، آثار متعدی را در این حوزه خلق کرده است. این کتاب به تازگی با ۵۹۵ صفحه منتشر شده است.

502502

کد خبر: 672023

وب گردی

وب گردی