سازمان سینمایی برای دو فیلم پروانه نمایش صادر کرد

شورای پروانه ساخت در روزهای گذشته با ساخت 2 فیلم موافقت کرد، همچنین شورای پروانه نمایش خانگی و شورای پروانه نمایش موافقت خود را با ساخت 4 فیلمنامه اعلام کردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، فیلم نامه های " پادو" به تهیه کنندگی وکارگردانی محمد علی طالبی و نویسندگی مشترک محمد علی طالبی / آرش طالبی در ژانر کودک و نوجوان و"ملی و راه های نرفته اش" به تهیه کنندگی ،کارگردانی و نویسندگی تهمینه میلانی در ژانر اجتماعی موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

موافقت با ساخت دو فیلم در شبکه نمایش خانگی

بر اساس جلسه 31 مرداد شورای پروانه نمایش خانگی که با حضور اکثر اعضا برگزار شد، با ساخت فیلم نامه های " ریحان " به تهیه کنندگی سید رضا محقق و کارگردانی هادی محقق و " آینه شیطان " به تهیه کنندگی و کارگردانی فرید ولی زاده موافقت به عمل آمد.
همچنین در این جلسه با ساخت یک عنوان فیلم مستند و دو عنوان فیلم کوتاه موافقت به عمل آمد.

صدور مجوز نمایش برای 2 فیلم
شورای پروانه نمایش در جلسه 27مرداد که با حضور اکثریت اعضای شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی برگزار شد،مجوز نمایش دو فیلم : " هفت ماهگی" به تهیه کنندگی منصور لشکری قوچانی و کارگردانی و نویسندگی هاتف علیمردانی با موضوع خانواده در ژانر اجتماعی و "جشن تولد" به تهیه کنندگی مهدی فیوضی و کارگردانی و نویسندگی عباس لاجوردی با موضوع مدافعان حرم در ژانر جنگ (داعش) صادر شد.
503502

کد خبر: 672028

وب گردی

وب گردی