تجمع معلولان مقابل مجلس شورای اسلامی

جمعی از معلولین با اعتراض به عدم تصویب قانون جامع حمایت از معلولین  صبح امروز مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند .

به گزارش ایسکانیوز؛ بیش از ۷۰معلول ضایعه نخاعی و جسمی حرکتی از سراسر ایران اسلامی صبح امروز با اعتراض به عدم تصویب قانون جامع حمایت از معلولین جلوی مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
نقی ایمانی نژاد ریس انجمن ضایعات نخاعی راگا که یکی از این تجمع کنندگان بود گفت:قانون جامع حمایت از حقوق معلوین بیشتر از چند سال است که بر پشت درب های مجلس منتظر تصویب نمایندگان است.
او با اشاره به اینکه این قانون می تواند نقش مهمی در تامین نیازهای معلولین داشته باشد تاکید کرد:تصویب قانون جامع حمایت از معلولان می تواند مشکلاتی نظیر، درمان،اشتغال، بیمه و ....معلولین را مرتفع کند.
دکتر محجوب یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ریس خانه کارگر ایران ضمن حضور در میان تجمع کنندگان پای درد دل معلولین نشست و قول مساعد جهت انتقال مشکلات معلولان به نمایندگان مجلس را داد.
قانون جامع حمایت از حقوق افراد معلول پس از بررسی در کمیسیون اجتماعی دولت و نهایی شدن در وزارت تعاون، کار و رفاه، توسط وزیر وقت، علی ربیعی به هیئت دولت تقدیم شد و در هیئت وزیران به تصویب رسید و بخش‌هایی از آن برای تبدیل شدن به قانون طی لایحه‌ای به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد تا پس از تصویب اجرایی شود.

20106

کد خبر: 672043

وب گردی

وب گردی