جشنواره ملی دانشجویان موسسات غیردولتی برگزار می شود

مدیرکل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از برگزاری جشنواره ملی ویژه دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات غیر دولتی و غیر انتفاعی کشور خبرداد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، فیض‌الله ایرجی در اختتامیه نخستین نشست سراسری معاونان فرهنگی موسسات غیرانتفاعی غیردولتی کشور در دانشگاه مازندران، با بیان این مطلب و با اشاره به اینکه به دنبال برگزاری جشنواره ملی ویژه دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات غیر دولتی و غیر انتفاعی هستیم، گفت: هماهنگی‌های لازم در این زمینه در حال انجام است.

ایرجی گفت: به دنبال تعمیم برنامه‌های فرهنگی در میان دانشگاه‌ها و دانشجویان موسسات غیردولتی و غیر انتفاعی بودیم که امیدواریم با این نشست محقق شود.

او گفت: 104 معاون و مهمان از موسسات آموزشی سراسر کشور در این نشست حضور پیدا کرده و حدود 60 درصد از دعوت شدگان در این مراسم شرکت کردند که از این تعداد 61 نفر معاون فرهنگی دانشگاه‌ها و 43 نفر مدیر یا نماینده این موسسه‌ها بودند.

مدیرکل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به برگزاری انتخابات مناطق موسسه‌های غیرانتفاعی و غیردولتی کشور در این نشست،گفت: بر اساس انتخابات صورت گرفته اسرافیلیان در منطقه یک از دانشگاه علم وفرهنگ، راستگو در منطقه 2 از موسسه نوشهر، خواجه‌ای از منطقه 3 از موسسه رشدیه تبریز، اخلاقی در منطقه 4 از شهاب دانش قم، بوجار از منطقه 6 از موسسه المهدی اصفهان، عباسی از موسسه زند شیراز در منطقه 7، اسدی در منطقه 8 از موسسه علامه جعفری رفسنجان و آرین‌نژاد از موسسه بینالود در منطقه 9 برگزیده شدند.این در حالیست که نتایج انتخابات منطقه 5 به حد نصاب نرسید.

ایرجی در پایان افزود:در این انتخابات اسرافیلیان به عنوان نماینده شورای دبیران مدیران فرهنگی در شورای دبیران مناطق وزارت علوم انتخاب شد.

20103

کد خبر: 672079

وب گردی

وب گردی