پیام تبریک رییس مرکز پژوهش‌های مجلس‌ به ورزشکاران و افتخارآفرینان ایرانی المپیک ۲۰۱۶

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس، افتخارآفرینی ورزشکاران ایران اسلامی در آوردگاه المپیک ۲۰۱۶ را تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز، کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی طی پیامی افتخارآفرینی ورزشکاران ایرانی حاضر در بازی‌های المپیک تابستانی 2016 ریودوژانیروی برزیل را تبریک گفت.

متن کامل پیام دکتر جلالی به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

اتمام بازی‌های المپیک 2016 ریودوژانیروی برزیل برگ دیگری از تاریخ افتخار، حماسه‌آفرینی و غرور ورزشکاران ایران اسلامی را به رغم کمبودها، کاستی‌ها، ناداوری‌ها و شکست‌ها، رقم زد. جوانان ورزشکاری که با استعانت از ائمه‌اطهار(ع)، با تلاش و ممارست شایسته تقدیر و به پشتوانه دعای خیر مردم در رقابت با سایر ورزشکاران کشورهای دنیا درعرصه رقابت خوش درخشیدند و در 8 میدان پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به اهتزار درآوردند و موجی از سرور و غرور ملی را برای مردم این مرزوبوم به ارمغان آوردند. در آوردگاه و رهآورد ورزشکاران ایران اسلامی از المپیک 2016 ریودوژانیروی برزیل مدال برنز سرکار خانم کیمیا علیزاده بانوی پرافتخار و جوان ایرانی، درخشش طلاگونه‌ای از افتخار بود که موجب فزونی عزت بانوان این سرزمین شد. بی‌تردید امتداد، تکرار و ارتقا سطح مدال‌آوری جوانان ورزشکار ایران اسلامی نیازمند مدیریت علمی، عملی و کارآمد به پشتوانه حمایت‌های مادی و معنوی است که تمامی این موارد مستلزم برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت است.

اینجانب ضمن تبریک افتخارات شایسته تقدیر ورزشکاران ایران اسلامی، توفیق، عزت و سربلندی روزافزون این عزیزان و تمامی ورزشکاران و جوانان ایران اسلامی را از درگاه ایزدمنان خواستارم.

202/201

کد خبر: 672086

وب گردی

وب گردی