سامسونگ در حال ساخت یک تبلت جدید با قلم S Pen است

ظاهرا شرکت سامسونگ در حال کار بر روی یک تبلت جدید است که از قلم S Pen هم پشتیبانی می‌کند. سامسونگ در این سال‌ها در زمینه ساخت قلم‌های خود به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته و استفاده گسترده این قلم‌ها در تبلت یکی از اتفاقاتی است که دیر یا زود انتظارش را داشتیم.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از دیجی کالا، براساس اطلاعاتی که در دست داریم این تبلت که هنوز به بازار عرضه نشده با شماره مدل SM-P580/P585 در وبسایت سامسونگ دیده شده و به نظر می‌رسد یک گلکسی تبلت جدید در دست ساخت است.

احتمالا این تبلت جدید از نظر مشخصات میان‌رده محسوب می‌شود. این محصول جدید یک صفحه‌نمایش ۱۰٫۱ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ دارد. یک تراشه اگزینوس ۷۸۷۰ هشت هسته‌ای به همراه یک قلم S Pen از جمله مشخصات این تبلت است. ظاهرا این دستگاه از نظر قابلیت‌ها و مشخصات بسیار به سامسونگ گلکسی تب A 10.1 نزدیک است. هنوز مشخص نیست که سامسونگ کی قصد دارد این تبلت را به بازار عرضه کند. سامسونگ در ماه میلادی پیش رو رویدادی دارد که در آن ساعت هوشمند جدید خود Gear S3 را معرفی می‌کند؛ برخی احتمال می‌دهند که تبلت مورد بحث هم در همین رویداد معرفی شود. موضوعی که هنوز از آن مطمئن نیستیم و برای حصول اطمینان باید تا برگزاری رویداد منتظر بمانیم.

20101

کد خبر: 672090

وب گردی

وب گردی