دایی: به خاطر ابهامات مقابل ستارگان بازی نمی کنم

سرمربی تیم نفت تهران اعلام کرد که در بازی با ستارگان شرکت نمی کند.

به گزارش ایسکانیوز، علی دایی در گفگو با سایت نفت تهران افزود: تیم ما در سرعین اردو خوبی برپا کرده و بیشتر تمرینات ما هوازی و بدنسازی است و همه چیز خوب است و ما در این اردو دو بازی تدارکاتی برگزار کرده ایم و اردوی ما عصر جمعه در سرعین به پایان می رسد .


علی دایی افزود: جا دارد از مردم سرعین و اردبیل تشکر کنم و همچنین از مسئولان باشگاه و هتل محل اقامت که همکاری های زیادی در برپایی اردو انجام دادند تشکر می کنم .

علی دایی همچنین گفت : تیم تا عصر جمعه در سرعین اردو دارد و من ترجیح می دهم در کنار بچه های تیم باشم و همچنین به دلیل برخی حرف و حدیث ها یی که درباره این قبیل بازی ها طی هفته اخیر وجود داشته ترجیح می دهم در دیدار روز پنجشنبه شرکت نکنم .


دایی در ادامه تصریح کرد :از آقای پروین که بزرگتر و مربی بنده بوده است تشکر می کنم. در وهله اول بخاطر اردو و در وهله دوم بخاطرشفاف نبودن برخی مسایل و ابهامات که به وجود آمده ترجیح می دهم در این بازی نباشم


سرمربی سابق تیم ملی در پایان با اشاره به رقابت های تیم ملی در مقدماتی جام جهانی گفت :نیم ملی باچشم به هم زدنی باید در مسابقات شرکت کند و حریفان سختی دارد .


امیدوارم با همدلی شاهد اتفاقات خوب باشیم تیم ملی ایران یکی از قدرت های برتر و همیشه مدعی صعود بوده و حالا با کادر خوب و بازیکنان با انگیزه میتواند نتایج خوبی کسب کرده وتیم ملی برای دو دوره متوالی راهی جام جهانی شود .


صعود تیم ملی به جام جهانی اتفاق مهمی است و باعث شادی مردم می شود و از صعود ان کل جامعه و ورزش و فوتبال منتفع می شود.به همین دلیل امیدوارم شاهد حمایت همه جانبه از تیم ملی کشورمان باشیم.

603/602

کد خبر: 672093

وب گردی

وب گردی