پروین:پرسپولیس قهرمان می شود

 سرمربی تیم ستارگان ایران گفت:نکونام امروز قرار بود به تمرین بیاید که نیامد.

به گزارش ایسکانیوز، علی پروین پس از پایان تمرین امروز تیم ستارگان ایران و حضورش روی نیمکت این تیم اظهار داشت: این مربیگری من با بقیه مربیگری هایم فرق می کند. این بار سوم است که به خاطر ستارگان می آیم روی نیمکت. خوشحالم که می آیم این بچه ها را می بینم.

وی افزود: این بچه ها حرف گوش کن هستند و اگر قرار باشند حرف گوش ندهند ما بی خودی این سوت را در دست گرفته ایم. برخی از اینها مثل هاشمی نسب و رهبری فر واقعا خوب هستند. من از باخت بدم می آید. یک کاری می کنیم که ببریم. در بازی قبلی مفت باختیم.

پیشکسوت فوتبال درباره آخرین وضعیت مربوط به علی کریمی،علی دایی و علیرضا منصوریان برای حضور در این بازی بیان داشت: امروز با کریمی دو بار صحبت کردم گفتم کنار ما باشد و هرجا دوست داری بنشین. آخرین حرفش این بود که گفت بگذارید من فکر کنم. دایی هم گفت گرفتار هستم و آقای منصوریان هم گرفتار تیمش است.

وی اذعان داشت: 8، 9 ماه زمان می برد تا چنین تیمی به ایران بیاید. نکونام دیروز در جلسه ای گفته که می آیم. فدراسیون فوتبال به نظرم باید یک بازی خوب خارجی برای خداحافظی نکونام درست کند.نکونام امروز قرار بود به تمرین بیاید که نیامد.

پروین در پایان گفت: پرسپولیس امسال قهرمان می شود وقتی بازی های این تیم را می بینیم مشخص می شود که توان قهرمانی دارد.

401/602

کد خبر: 672108

وب گردی

وب گردی