شیخ: دولت تا حد امکان با منتقدین با سعه صدر برخورد کرد/  روحانی قطعا رئیس جمهور دو دوره ای است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یک دوره ای شدن دولت تدبیر و امید را بعید دانست و گفت: حسن روحانی قطعا رئیس جمهور دو دوره ای خواهد بود.

حجت الاسلام مهدی شیخ در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز به مناسبت هفته دولت در پاسخ به سئوالی درباره عملکرد سه ساله دولت تدبیر و امید خاطرنشان کرد: دولت در مجموع در این مدت، عملکرد مثبت و خوبی داشته است به ویژه در سیاست خارجی گام های خوبی برداشته شده است.

وی افزود: هر چند اجرای برجام صد درصد به نتیجه نرسیده است اما می دانیم کار بزرگ فراز و نشیب دارد و باید دستگاه دیپلماسی پیگیری کند تا ان شاء الله احقاق حق کامل شود و در برابر بدعهدی ها و خلف وعده های طرف مقابل نیز ایستادگی کند اما آثار این توافقات خارجی به مرور خودش را نشان می دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس دهم خاطرنشان کرد: در عرصه اقتصاد نیز مدبرانه و با تدبیر عمل شده وحرکت های نمایشی که صرفا جنبه تبلیغاتی داشته باشد انجام نشده است، در حالی که در دولت گذشته یکی از بزرگترین ضربه ها را به اقتصاد کشورهمین کارهای نمایشی زده بود اما به حمدلله این دولت به فکر این نبوده که بخواهد خودش را نشان بدهد و تبلیغاتی کار کند اما نتایج اقداماتش در دراز مدت بروز و ظهور پیدا خواهد کرد.

شیخ تاکید کرد: امیدواریم که در سال آخر، دولت اولویت خود را این قراردهد که با توجه به اینکه با عدم تحقق برخی وعده ها ناشی از نوسان قیمت نفت و کاهش رونق اقتصادی و بوجودآمدن شرایط رکود عده ای از اقشار جامعه آسیب دیدند، تلاش بیشتری برای جبران این آسیب انجام دهد و این تلاش ها به گونه ای باشد که نمود بیشتری داشته باشد.

این عضو فراکسیون امید همچنین در پاسخ به این سئوال که نظرتان درباره عملکرد دولت در سیاست داخلی دولت چیست وهجمه های اخیر به رئیس دولت را چگونه ارزیابی می کنید، گفت: دولت خودش را وارد حاشیه نکرد و همان طور که وعده داده بود،آرامش و امید را به جامعه برگرداند و مردم ما دیگر هر روز درگیر حاشیه سازی و مسئله ای نیستند.

وی تاکید کرد: دولت تدبیر و امید با منتقدین خود نیز تا حد امکان با سعه صدر برخورد کرد که امیدواریم این روش ادامه پیدا کند وهرچند طرف مقابل ممکن است جسارت،بی ادبی و اتهام زنی کند اما دولت باید بتواند سنگینی و وقاری که تا کنون داشته است را حفظ کند.

شیخ در ادامه در پاسخ به این سئوال مبنی بر اینکه مطرح می شود دولت آقای روحانی یک دوره ای خواهد شد، چقدر به واقعیت نزدیک است، گفت: اصلا چنین چیزی مطرح نیست و آقای روحانی قطعا رئیس جمهور دو دوره ای خواهد بود.

204/201

کد خبر: 672115

وب گردی

وب گردی