بررسی عملکرد دولت در بخش زیست محیطی با حضور معاون سازمان حفاظت محیط زیست

برنامه "سرزمین ما" به مناسبت هفته دولت و با حضور دکتر »سیدمحمد مجابی» معاون توسعه مدیریت حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست، فردا پنج شنبه چهارم شهریور به روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه یک، تلاش محیط زیست برای حمایت و تقویت سمن های زیست محیطی، علل جدا شدن بخش آموزش از مشارکت مردمی، استفاده از امکانات و ابزارهای جدید برای اطفای آتش سوزی ها در مناطق حفاظت شده و تجهیز سازمان به وسایل اطفا حریق هوایی از سوالاتی است که سید محمد مجابی معاون توسعه مدیریت حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست در برنامه سرزمین ما به آن پاسخ خواهد داد. در برنامه ششم خرداد سرزمین ما، موضوع پاکسازی تالاب عینک از سبل آبی بطور جدی با حضور مسئولان و انجمن های مردم نهاد بررسی و نقد شد. پس از طرح موضوع تالاب عینک در برنامه، این تالاب به همت جوانان عضو سازمانهای مردم نهاد از سبل آبی پاکسازی شد و این تالاب حیاتی دوباره گرفت. در ارتباطی تلفنی »پیمان بازدیدی» مدیرعامل انجمن مردم نهاد »سرزمین ایده آل ما»، درخصوص عملیات پاکسازی تالاب عینک و جمع آوری گیاه سنبل آبی همچنین الگوی جدید مشارکت مردمی در احیای مناطق زیستی بیشتر توضیح می دهد. در بخش معرفی چهره برگزیده زیست محیطی هفته هم از فعالیت های »حورا رفیعیان» بعنوان مسن ترین عضو انجمن مردم نهاد سرزمین ایدآل ما که در پاکسازی تالاب عینک حضور پر رنگی داشته است، تقدیر می شود.

در سوال نظر سنجی برنامه هم از بینندگان پرسیده شده: به نظر شما مهمترین دستاورد دولت در حوزه محیط زیست چه بوده است؟ که از طریق ارسال پیامک به شماره30000111 می توان در این نظر سنجی شرکت کرد. اخبار زیست محیطی هفته را هم «امیرِ خانی» دبیر جمعیت طراوت نیک اندیشان شهرستان ورامین اعلام می کند.

برنامه سرزمین ما به تهیه کنندگی الهام پیرهادی و اجرای ابوالفضل آقاخانی کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک است که پنج شنبه ها ساعت 9:30 صبح به روی آنتن می رود.

508502

کد خبر: 672226

وب گردی

وب گردی