احتمال حمایت موتلفه از حسن روحانی در انتخابات 96

معاون بین الملل موتلفه اسلامی گفت: معاون امور بین الملل موتلفه اسلامی فضای انتخاباتی جبهه اصولگرا را مطلوب می داند و ابراز امیدواری می کند که این جریان ریشه دار سیاسی حضوری جدی در انتخابات اردیبهشت ماه سال 96 داشته باشد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از آستان،گروهی سعی دارند تا این ذهنیت را به جامعه تزریق کنند که اصولگرایان شانس کمی برای برنده شدن دارند، این در حالی است که ما با تمام قوا وارد گود خواهیم شد تا بتوانیم دولت دوازدهم را در اختیار خود بگیریم.

وی گفت: البته این احتمال هم وجود دارد که در نهایت به این تصمیم برسیم که گزینه مان حسن روحانی رییس جمهوری فعلی باشد. چرا که ایشان از چهره هایی هستند که به طور ملموس به یک جریان فکری تعلق ندارند و همین موجب می شود تا در صورت لزوم برای حمایت روحانی رغبت داشته باشیم.

این فعال سیاسی همچنین ادامه داد: حضور در انتخابات حق مسلم هر جریانی است که در فضای سیاسی فعالیت می کند و نه ما می توانیم انتظار داشته باشیم، اصلاح طلبان به فکر توفیق در این اتفاق مهم نباشند و نه اینکه آنها می توانند در انتظار حاشیه نشینی اصولگراها بنشینند. اصل هم چیزی غیر از این نیست و حضور سلیقه های مختلف است که تنور انتخابات را گرم می کند.

حمید رضا ترقی خاطر نشان کرد: همه باید مراقب باشیم تا در ماه های منتهی به انتخابات، امور کشور زیر سایه اتفاقات انتخاباتی به دست فراموشی سپرده نشود تا مردم و منافع مردم با تهدید روبرو نشود.

202/201

کد خبر: 672240

وب گردی

وب گردی