پرداخت حق مهارت یکی از بزرگترین اقدامات عمومی و رفاهی دانشگاه‌آزاد اسلامی است

مدیرکل امور عمومی و کمیسیون معاملات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برقراری حق مهارت کارکنان دیپلم و فوق دیپلم یکی از بزرگترین اقدامات عمومی و رفاهی دانشگاه‌آزاد اسلامی است.

به گزارش ایسکانیوز، سید هادی میر حسینی مقدم مدیرکل امور عمومی و کمیسیون معاملات دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص برنامه های رفاهی و عمومی این دانشگاه، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی برنامه ها و تسهیلات بسیاری را برای رفاه بیشتر کارمندان این مجموعه عظیم تا کنون انجام داده و در دست اجرا دارد.

مدیرکل امور عمومی و کمیسیون معاملات دانشگاه آزاد اسلامی افزود: از جمله امکانات رفاهی و عمومی که برای کارمندان مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده می توان به سرویس ایاب و ذهاب برای بسیاری از مسیرها، ارائه غذای پرسنل با بهترین مواد اولیه و کمترین هزینه، تجهیز مهد کودک برای فرزندان آنان و ... اشاره کرد.

مقدم با بیان اینکه پرداخت حق مهارت یکی از بزرگترین اقدامات رفاهی و عمومی است، گفت: با تاکید دکتر میرزاده بر توجه و اهتمام به خدمات و زحمات کارکنانی که جزء نسل اول و پایه گذار دانشگاه آزاد اسلامی بوده و به منظور برقراری عدالت استخدامی، پرداخت حق مهارت برای این دسته از کارمندان در نظر گرفته شد.

مدیرکل امور عمومی و کمیسیون معاملات دانشگاه آزاد اسلامی افزود: همچنین اداره کل عمومی دانشگاه‌آزاد اسلامی در راستای بهبود وضعیت حقوقی نیروهای خدماتی و ترابری اقداماتی از قبیل اضافه کار و حق مهارت را انجام داده است.

وی در پایان افزود: با توجه به اینکه پرسنل بسیاری در اداره کل عمومی دانشگاه‌آزاد اسلامی فعالیت می کنند این اداره کل، همواره قدردان زحمات این عزیزان بوده و سعی در رفع مشکلات آنان داشته و دارد.

20101

کد خبر: 672261

وب گردی

وب گردی