سیامند رحمان: مدال طلای پارالمپیک برایم مهمتر از رکورد شکنی است

وزنه بردار فوق سنگین پارالمپیک گفت: کسب مدال طلای پارالمپیک برایم مهم تر از جابه جا کردن رکورد جهان است.

سیامند رحمان در گفت و گو با ایسکانیوز در خصوص وضعیت خود و تیم ملی گفت: یک سال و نیم است که برای رقابت های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو تمرین می کنیم و اردوهای مختلفی را هم پشت سر گذاشته ایم. تمرینات سنگین و سبک خود را به نحو احسنت انجام دادیم و درحال حاضر هم آخرین اردو آماده سازی برای مسابقات پار المپیک را پشت می گذاریم تا انشاالله به لطف پروردگار برای کسب نتیجه خوب به برزیل برویم. در تاریخ ۹ شهریور به برزیل خواهیم رفت و دوهفته هم در برزیل تمرین خواهیم کرد.
- وی افزود: همه وزنه برداران تیم ملی از شرایط و آمادگی خوبی برخوردار هستند٬ همه کاروان اعزامی برای کسب مدال به المپیک می روند و امیدوارم بتوانیم دل مردم ایران رو شاد کنیم.
- وزنه بردار فوق سنگین پارالمپیکی با اشاره به کسب مدال در این رقابت ها گفت: در مسابقات پارالمپیک ریو به دست آوردن مدال برایم مهم تر از شکستن رکورد است چرا که شکستن رکورد شیرین است و کسب مدال طلای المپیک از آن شیرین تر. در تمریناتی که در اردو های تیم ملی داشتم توانستم رکورد جهان را جا به جا کنم به دنبال همین موضوع به لطف خدا اول مدال المپیک را میگیرم و بعد از آن رکورد جهان را جا به جا میکنم.
- سیامند رحمان در خصوص حذف روسیه از پارالمپیک اظهار داشت: روسیه در رشته وزنه برداری نماینده قابل توجهی ندارد و کار من راحت است اما نبودن روسیه در پارالمپیک میتواند رقم زننده اتفاقات تاریخی در ریو باشد چراکه یکی از ابعاد پارالمپیک روسیه است و نبودن این کشور میتواند فرصت را در اختیار کشورهای دیگر بگذارد.
- وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم به لطف خدا بتوانیم در برزیل دل مردم را شاد کنیم زیرا همیشه این مردم عزیزم ایران بودند که دعای خیر خود را بدرقه راه ما کردند.

607/601

کد خبر: 672272

وب گردی

وب گردی