افتخاری:  برکناری منصوریان بعد از دربی دور از انسانیت است

سرپرست باشگاه استقلال گفت: من از منصوریان حمایت می کنم و در صورت باخت در دربی او را برکنار نمی کنم چون این کار دور از انسانیت است.

به گزارش ایسکانیوز، سید رضا افتخاری در گفت و گو با شبکه ورزش در مورد اهداف اولیه ای که در استقلال دارد اظهار داشت: دو هدف داریم در واقع دو برنامه داریم. برنامه اول سروسامان دادن به استقلال است تا حمایت کنیم به روزهای اوج خودش برگردد. برنامه دوم دراز مدت است. دو مجموعه ورزشی که در اختیار باشگاه است شرایط مناسبی ندارد و استفاده بهینه نمی شود. با جلساتی که با شهرداران مناطق داشتیم در حضور برخی اعضای شورای شهر پیشنهاد ما را پذیرفتند که کمک کنند و تا سقف 3 میلیارد تومان قرار شد کمک کنند.

وی در مورد شرایط باشگاه افزود: باشگاه متاسفانه در گذشته تعهدات زیادی ایجاد کرده و نتوانسته به آن عمل کند که این معضل بزرگی شده است. راه حل هایی پیدا کردیم که بدهی ها سبک شود تا بتواند این باشگاه ادامه حیات دهد. باشگاه استقلال یکی از پرطرفدار ترین باشگاه ها و تیم های ایران و خیلی از کشورها محسوب می شود. برند شناخته شده است و در این سالها همه از آن استفاده کردند جز خود باشگاه. اگر فرصت پیدا کنیم و شرایط باشد به آینده باشگاه خوشبین هستم و حداقل این مشکلات عدیده کاهش پیدا می کند. اگر نتوانم همه را از بین ببرم اما زورمان می رسد برخی را جمع و جور کنیم و وضعیت تثبیت پیدا می کند.

وی در ارتباط با صحبت هایی که اعضای هیات مدیره استقلال با رسانه ها انجام می دهند زیاد است گفت: من خطابم به شخص خاصی نیست. احتمالا امروز یا فردا نشستی با وزیر خواهم داشت و در مورد این مسائل صحبت خواهم کرد و تصمیم گیری می کنیم. هیات مدیره باید بازوی مدیرعامل باشد و کمک کنند تا با قدرت کار کنیم. متاسفانه در این باشگاه هر کسی به خودش اجازه داده ورود کند به مسائلی که به او مربوط نمی شود. این یک رسم شده در باشگاه و یک جا باید به این مسئله خاتمه داده شود. الان بهترین موقعیت است و حتما نسبت به این موضوع حساسیت دارم و صحبت می کنم اگر بخواهم برنامه اجرایی کنم اول باید باشگاه آرامش پیدا کند تا بشود کار کرد. مصاحبه ها آرامش را بهم می زند.

افتخاری در پاسخ به این سوال که آیا او قطعا می ماند و در کوتاه مدت چه برنامه ای دارد گفت: اتفاق اولی که باید می افتاد افتاده است. احساس کردم منصوریان نیاز به کمک دارد و بهتاش فریبا را به کادرفنی اضافه کردیم تا از تجربیات استفاده شود. بازیکنانی که مدنظر منصوریان بوده سعی کردیم به تیم اضافه کنیم. در فوتسال هم شاهد بودید و زمانی هم که سرپرست تیم ملی بودم یاد گرفتم اگر با مربی قرارداد بستم تا ته آن باشم و این طور نیست با حیثیت یک مربی بازی کنم و اگر یک باخت آورد بگویم خداحافظ. هیچ کجای دنیا چنین چیزی وجود ندارد مگر کشورهای جهان سومی. کشورهای جهان سوم این کار را می کنند . کشور ما بزرگ است و این قدر می فهمم که باید حمایت کنم از منصوریان.

افتخاری در ارتباط با جذب پادوانی و اینکه گفته می شود باید پول کلانی به سپاهان بدهند تا او را جذب کنند گفت: ما پادوانی را میخواهیم اما قرار است او خودش با سپاهان تسویه کند و سپس با استقلال قرارداد امضا کند.

سرپرست باشگاه استقلال در ارتباط با وضعیت تیم ملی فوتسال و اینکه به کلمبیا می رود یا خیر گفت: کفاشیان از طرف فیفا به کلمبیا می رود و من اگر وقت کنم شاید بروم. یک رفاقت و دوستی بین کادرفنی و بازیکنان ایجاد کردیم و احساس می کنم به من نیاز است و البته این را هم بگویم که من کار خاصی هم انجام نمی دهم اما هماهنگ کننده هستم.

وی در ارتباط با اینکه گفته حتی اگر در دربی ببازند باز منصوریان حفظ می شود و اینکه آیا این حرف احساسی نیست، گفت: این حرف زمانی احساسی می شد که منصوریان دو سال بود در استقلال است اما کسی که چند ماهه آمده و تازه دارد تیمش را پیدا می کند دور از انسانیت است.

افتخاری در پاسخ به این سوال که هواداران استقلال خیلی طاقت ندارند تاکید کرد: اتفاقا هواداران خیلی دوست دارند و می گویند از منصوریان حمایت کن و به پای او بایست من هم به آنها گفتم قطعا همین طور خواهد بود.

افتخاری در خصوص اینکه به دنبال ساماندهی هواداران استقلال خواهد بود یا خیر اظهار داشت: احتیاج به فرصت دارم تا ساختار سازی کنم. این قدر کارهای عقب افتاده مانده است که باید به شدت وقت بگذاریم تا حل کنیم. به همه اینها رسیدگی می کنیم و نمی گذاریم به این شکل باشد.

وی در پایان در خصوص اینکه سرانجام به کلمبیا می رود یا خیر تاکید کرد: رفتن من به کلمبیا قطعی نیست و در ‌آینده مشخص می شود.

603/601

کد خبر: 672279

وب گردی

وب گردی