وزیربهداشت:تداوم طرح تحول سلامت؛ آرامشی برای ارائه کنندگان و گیرندگان خدمت است

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: وزارت بهداشت پر مشغله و طبیعتاً پر حاشیه است؛ لذا حضور همکارانم در رسانه ها، به شفاف سازی کمک و از شایعات، پیشگیری خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز ، دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در گفتگو با برنامه «صبح و زندگی» شبکه رادیویی سلامت ضمن گرامیداشت و تبریک هفته دولت با تاکید بر اینکه ارادت بین دولتمردان همواره بوده است، گفت: همان چیزی که امام و مقام معظم رهبری به وحدت و اتحاد بین سران قوا و مسئولین تاکید کردند، ارادت بین دولتمردان همواره بوده است. خوشبختانه در طول 37 سال گذشته مردم همدل و همزبان بوده اند، و هر وقت نیاز بوده خودشان جلوتر از مسئولین در مسیر راه بوده اند؛ و وفاداری شان را ثابت کرده اند و این جا ما مسئولان باید همدل و همزبان باشیم تا مشکلی در وحدتمان ایجاد نشود.
او ادامه داد: ما همواره در طول سال طرح های بهداشتی و درمانی را به بهره برداری رسانده ایم و منتظر هفته ی دولت، 22 بهمن یا مراسم یا یوم الله های خاص نمی شویم. آنچه به عنوان خبر خوش در هفته ی دولت داریم، فرمایشات دکتر روحانی است که طرح تحول سلامت ادامه پیدا کند و ایشان نهایت حمایت را خواهد کرد. انشالله مجلس هم همین مسیر را اتخاذ می کند و این برای ارائه کنندگان و گیرندگان خدمت یک آرامش است.
وزیر بهداشت در پایان افزود: بنابراین ما در طول سال پروژه ها و برنامه های را بدون توقف به محض اینکه بهره برداری برسد در اختیار مردم قرار می دهیم.
20106

کد خبر: 672291

وب گردی

وب گردی