حسن معجونی: بعید می دانم کودکان در  اجرای نمایش عروسکی من باشند!

حسن معجونی، گفت: عروسکی که من در نمایش «ابر صورتی» دارم از همان لحظه اول مرده است به همین دلیل نمی توانم بگویم که این نمایش چه تکنیک ویژه ای در اجرا دارد.

حسن معجونی بازیگر و کارگردان تئاتر درباره اجرای نمایش عروسکی که امشب به صحنه خواهد برد در گفتگو با ایسکانیوز گفت: در اجرای «ابر صورتی» از تکنیک خاصی استفاده نکرده ام یعنی در واقع تکنیکی برای اجرای این نمایش ندارم به این دلیل که تکنیک مربوط به عروسک هایی است که حرکت دارند اما عروسکی که من در نمایش «ابر صورتی» دارم از همان لحظه اول مرده است به همین دلیل نمی توانم بگویم که چه تکنیک ویژه ای این نمایش در اجرا دارد.
او ادامه داد: همه چیز تقریبا در این نمایش وجود دارد؛ پخش تصویر، نریشن و بازیگرانی که روی صحنه هستند، الزاما اجرای نمایشی نمی تواند با یک تکنیک باشد و «ابر صورتی» هم به همین شکل است و در آن همه چیز وجود دارد.معجونی افزود: عروسکی که من روی صحنه دارم با چوب ساخته شده است و به شکل خاصی حرکت نمی کند و فقط گاهی آن را بازیگر روی صحنه جا به جا می کند.
معجونی در پاسخ به این سوال که چرا این تصور وجود دارد که تئاتر عروسکی فقط متعلق به کودکان است؟!، گفت: بعید می دانم این تصور وجود داشته باشد و بعید می دانم کودکان در زمان اجرای من در سالن حضور داشته باشند، پیش از این هم اجرای نمایش عروسکی داشته ام کودکان به سالن نیامدند.

گفتنی است؛ نمایش «ابر صورتی» به کارگردانی حسن معجونی امروز، ششم شهریور در دو سئانس 18:30 و 20:30 در تالار قشقایی به روی صحنه می رود. امروز آخرین روز اجراهای جشنواره تئاتر عروسکی است و یکشنبه، 7 شهریور برگزیدگان این جشنواره در مراسم اختتامیه معرفی می شوند.
503502

کد خبر: 672293

وب گردی

وب گردی