آخرین ماه تابستان و  کنسرت های پایتخت

با نزدیک شدن به پایان فصل تابستان،خواننده ها و گروه های مختلف موسیقی در سالن های مختلف تهران به روی صحنه می روند.

به گزارش ایسکانیوز،با آغاز آخرین ماه تابستان و نزدیک شدن به ماه محرم برگزاری کنسرت ها در پایتخت به اوج خود رسیده است. در ادامه به بخشی از این کنسرت ها که در روزهای آتی برگزار می شود اشاره می کنیم:

کاوه یغمایی بعد از مدتها روزهای 9 و 10 شهریورماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی در 4 سانس به روی صحنه خواهد رفت که تمامی بلیط های این کنسرت فروخته شده است.

در روزهای 9 و 10 شهریور ماه کنسرت هم خوانی و هم نوازی گروه خنیا در تالار وحدت و در تاریخ 10 شهریورماه کنسرت گروه ویان (ویژه بانوان) در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

رسیتال گیتار کلاسیک نوید زندآوه در سالن شهناز خانه هنرمندان و کنسرت گروه موسیقی محلی و عرفانی مهرورزان در تالار اندیشه حوزه هنری،روز 12 شهریورماه اجرا خواهند شد.

13 و 14 شهریور گروه فروزان در فرهنگرسرای نیاوران به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

محمد علیزاده که برای پنجمین بار کنسرتش در تهران تمدید شده است روزهای 13،14،15 شهریورماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به روی صحنه می رود.

ششمین تمدید کنسرت "ناگفته" شهرام و حافظ ناظری روزهای 15 و 16 شهریورماه در برج میلاد برگزار می شود.

سینا حجازی بعد از کنسرت موفق خود در اول مرداد،بار دیکر در تاریخ 20 شهریور در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به دیدار طرفدارانش می رود.

21 شهریورماه فرزاد فرزین در دوسانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

گروه کاکوبند همزمان با عید قربان در تاریخ 22 شهریور در حالی به روی صحنه خواهد رفت که بلیط ها های این کنسرت هم از چند روز قبل به پایان رسیده است.

کنسرت گروه بدرام 21 و 22 شهریورماه در برج آزادی برگزار می شود.

بابک جهانبخش بعداز اجرای خود در روزهای پایان مرداد بار دیگر 25 شهریورماه در سالن میلاد نمایشگاه به روی صحنه خواهد رفت.

سیمین غانم روز جمعه 26 شهریور ماه در نالار وحدت به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

کنسرت اشوان برای اولین بار بعد از مدت ها در سالن میلاد نمایشگاه در تاریخ 27 شهریورماه برگزار می شود و گفتنی است که بلیط های هر دو سانس این کنسرت در کمتر از 24 ساعت به فروش رسید.

29 شهریور ماه شهاب صادقی در یک سانس در برج آزادی و گروه دنگ شو در یک سانس در مرکز همایش های برج میلاد به روی صحنه می روند.

و بالاخره در دو روز پایانی فصل تابستان در تاریخ های 30 و 31 شهریور به ترتیب مازیار فلاحی و امید حاجیلی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به روی صحنه خواهند رفت.

508502

کد خبر: 672346

وب گردی

وب گردی