درگیری استقلالی های سابق در دیدار دوستانه+عکس

درگیری فیزیکی بین بازیکنان پیکان و تراکتورسازی باعث شد که این دیدار دوستانه نیمه‌تمام باقی بماند.

به گزارش ایسکانیوز، دیدار دوستانه تیم‌های پیکان و تراکتورسازی عصر امروز در حالی در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی از ساعت 18 آغاز شد که به دلیل اختلال در بازی و متشنج شدن جو ورزشگاه در دقیقه 60 این بازی، این دیدار نیمه‌تمام ماند.

شاگردان مجید جلالی در پیکان با دو گل از حریف خود پیش بودند. در نیمه دوم این بازی که با حضور حدود 3 هزار تماشاگر برگزار می‌شد، درگیری‌هایی بین بازیکنان دو تیم به وجود آمد، از جمله تکلی که مهدی کیانی بر روی منشا زد، باعث شد تا بازیکنان با هم درگیر شوند. اما داور به ادامه بازی دستور داد.

در یک صحنه دیگر بازیکنان دو تیم بازهم با هم درگیر شدند که فرزاد حاتمی مهاجم تراکتورسازی سیلی به صورت امیرحسین صادقی مدافع پیکان زد که این موضوع باعث شد آتش درگیری‌ها فوران کند، پس از این اتفاق بازیکنان دو تیم به‌شدت به زد و خورد با هم پرداختند و تماشاگران حاضر در ورزشگاه هم با پرتاب سنگ و اشیاء مختلف به درون زمین باعث تشدید این اختلال شدند و این موضوع باعث شد داور بازی را نیمه‌تمام به پایان برساند.

در این درگیری‌ها سر علی حمودی بازیکن پیکان هم شکست و متأسفانه شاهد اتفاقات ناخوشایندی در این بازی بودیم.

این اتفاقات در حالی رخ داد که گفته می‌شود قرار است بازی دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر در این ورزشگاه برگزار شود.

/٦٠١604

کد خبر: 672418

وب گردی

وب گردی