رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ورامین: سخنان فرماندار ورامین یک فرهنگ سازی با بینش قوی سیاسی بود

اخیراً سایت های نزدیک به دلواپسان، خبری تحت عنوان “فرماندار ورامین: من اهل شیشلیک هستم و با نان و پنیر نمی توانم کار کنم” منتشر کردند که به جهت انتشار سلیقه ای و گزینشی سخنان فرماندار توسط این سایت ها با هدف بهره برداری سیاسی، حاشیه هایی به همراه داشت. یکی از آخرین موضع گیری ها در اینباره را رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ورامین داشته است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از امیدوارنا، مهدی ابوالحسنی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ورامین با تقدیر از سخنان سنجیده و معنادار محمدرضا یوسفی، فرماندار شهرستان ورامین که اخیراً توسط دلواپسان، حاشیه هایی به همراه داشته است، گفت: من به آقای دکتر یوسفی تبریک عرض می کنم که در بدو سکانداری فرمانداری ورامین به خاطر شناخت و تحقیق این بزگوار از منطقه با سیاست و ریزبینی فوق العاده، وضعیت نسبتاً بد اقتصادی ورامین را با ذکر مثالی ملموس و روان که نشان از شمّ بسیار قوی و درایت و صداقت ایشان دارد به گوش همگان رساندند و قشر مظلوم و زحمت کش کارگری و ساده زیست و شرافتمند ساکن، در این خطه تاریخی که روز به روز نیز به جمعیت آن افزوده می شود را نیز لایق زندگی بهتر و بدور از فقر دانستند. من متأسفم برای کسانی که تنها به جهت بهره برداری های سیاسی،فقط قسمت مورد دلخواهشان را منتشر کردند و فهوای کلام را ناگفته گذاشتند و قبل و بعد سخنان ایشان را حذف کردند. و این درست مصداق شخصیت افرادی است که از جمله حق (لا اله الا الله) فقط (لا اله)آن را آن هم به نفع شخصی بر میدارند و « الّا الله» را از جمله «لا اله الّا الله» حذف می کنند و یک سخن حق را تبدیل به نا حق می کنند.
ابوالحسنی ادامه داد: بهترین راهی که فرماندار می توانست صدای محرومیت این منطقه را توسط خود مردم به گوش همگان برساند و توجه بسیاری از مسولان را برای ارایه خدمات بهتر در راستای فقر زدایی و جذب سرمایه برای این منطقه جلب کند همین مثال همگیر بود. همگان می دانند که دین اسلام بر توزیع عادلانه ثروت میان مسلمانان تأکید بسیار دارد. لذا حق مردم این منطقه با این سبقه تاریخی و تاریخ سازی آنها نیست که در محرومیت و توزیع ناعادلانه حتی در ما یحتاج روزمره زندگی باشند درحالیکه عده ای با ریاکاری خرمای علی(ع) را به دندان میکشند و به نام علی (ع) چه سفره ها که برپا نمیکنند، پشت علی(ع) نماز میخوانند و سر سفره معاویه صف میکشند و دم از مردمی بودن میزنند.
سخنان فرماندار ورامین یک فرهنگ سازی با بینش قوی سیاسی بود تا مردم ورامین نیز حق خود را بدانند و حقوق عادلانه منطقه خود را طلب کنند.
وی با انتقاد از برخی رسانه ها بخاطر انتشار مغرضانه سخنان فرماندار ورامین، افزود: گرایش های سیاسی نباید باعث شود تا حق را ناحق کنیم. چگونه است که بحث خوردن یک کباب باعث دلواپسی یک عده که خودشان از خوردن هر روزه ی آن ابایی ندارند، می شود اما گم شدن دکل نفتی و اختلاس های هزاران میلیاردی و به هدر دادن درآمدهای نفتی که در تاریخ این سرزمین بی سابقه بوده است، باعث دلواپسی آنها نشده است؟!
رئیس اداره ارشاد ورامین در پایان حضور محمدرضا یوسفی را به عنوان فرماندار جدید ورامین غنیمتی برای منطقه دانست و ابراز امیدواری کرد که با حضور او در این پست ان شاء الله به زودی می توانیم شاهد پیشرفت منطقه ورامین در دولت تدبیر و امید باشیم.

20101

کد خبر: 672467

وب گردی

وب گردی