نشست شورای پژوهش وفناوری استان گیلان به میزبانی واحد بندر انزلی

بیست و سومین نشست شورای پژوهش و فناوری واحد ها و مراکز آموزشی دانشگاه های آزاد اسلامی استان گیلان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی و با حضور ابراهیم واشقانی فراهانی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی بر گزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی نیز درخصوص برگزاری نشست پژوهش و فناوری واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه های آزاد اسلامی استان گیلان با حضور دکتر ابراهیم واشقانی فراهانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: این نشست بیست و سومین نشست شورای پژوهش و فناوری واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان بوده و با حضور روسای واحدهای دانشگاه آزاد و روسای ادارات پژوهشی استان گیلان برگزار می شود.وی با بیان اینکه در این نشست به مسائل پژوهشی و راهکارهای جدید در این حوزه پرداخته می شود افزود: تلاش می کنیم در این جلسه مسائل و مشکلات پیش روی واحدهای دانشگاهی را مطرح کرده و راهکارهای لازم و مقتضی را ارائه کنیم و در این نشست روسای واحدهای دانشگاهی به ارائه گزارش عملکرد واحد خود در سال جاری خواهند پرداخت.

دکتر علیرضا اقدامی در ادامه به برپایی نمایشگاه فن بازار در منطقه آزاد انزلی اشاره و خاطرنشان کرد : در این نمایشگاه بیش از ۱۰واحد دانشگاهی از سراسر کشور حضور یافته و اختراعات و دستاوردهای خود را در معرض دید عموم قرار می دهند.رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی یادآور شد: نمایشگاه فن بازار به همت سازمان منطقه آزاد انزلی و پارک علم و فناوری برپا گردیده و یکی از نتایج مثبت آن درآمدزایی برای دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود. وی از زحمات دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر ابراهیم واشقانی فراهانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی به جهت تلاش در راستای ایجاد تحول عظیم در حوزه پژوهشی دانشگاه آزاد قدردانی کرد.

سرپرست واحد بندر انزلی در بخش دیگری از سخنان خود به مراسم کلنگ زنی احداث یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با حضور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت : دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در اسفندماه سال ۹۴افتخار میزبانی دو شهید گمنام را از آن خود کرد و این اقدام با هدف اجرای برنامه های فرهنگی ماندگار در سطح دانشگاه آزاد اسلامی صورت پذیرفت : وی ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنرافزود : دانشگاه آزاد اسلامی در راستای منویات مقام معظم رهبری و توجه به شعار اقتصاد مقاومتی و بحث تولیدات داخلی که از سوی ایشان مطرح گردیده ٬ مصمم است گامهای موثری بردارد و به مرحله اقدام و عمل برسد. دکتر علیرضا اقدامی همچنین به ارائه گزارش عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی پرداخت و گفت : این دانشگاه با داشتن ۸۸ عضو هیات علمی و ۷۴ کارمند٬دارای ۴هزار و ۱۲۹دانشجو است. دانشجویان این واحد دانشگاهی در ۵۷ رشته تحصیلی در مقاطع مختلف از کاردانی تا دکتری در این واحد مشغول به تحصیل هستند. سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد انزلی تاکید کرد:خوشبختانه در حال حاضر هیچگونه محدودیتی برای اجرای کارهای پژوهشی و چاپ مقالات نداریم.وی با بیان اینکه چند طرح دانش بنیان را به تصویب رساندیم افزود : تاکنون بالغ بر ۴۰۰میلیون تومان تجهیزات خریداری کرده ایم.

دکتر اقدامی همچنین از طرح دانش بنیان دانشگاه آزاد انزلی به نام طرح نرم افزار مدلسازی با استفاده از هوش مصنوعی که در کشور بی نظیر است نام برد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی ضمن اشاره به همکاری و مساعدت بخش هایی خصوصی چون منطقه آزاد انزلی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی اضافه کرد : ما بالغ بر ۱۰۰میلیون تومان کمک مالی برای احداث مسجد دانشگاه دریافت کردیم و در امور فرهنگی نظیر ساخت یادمان شهدای گمنام نیز از مساعدت مالی منطقه آزاد بهره مند خواهیم شد.

گفتنی است قبل از برگزاری نشست شورای پژوهش و فناوری واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد استان گیلان؛ کلنگ ساخت یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد انزلی با حضور دکتر ابراهیم واشقانی فراهانی به زمین زده شد.

20101

کد خبر: 672498

وب گردی

وب گردی