پورمحمدی: برخی دنبال تطهیر دشمنان خون‌آشام ایران هستند

وزیر دادگستری گفت: امروز دشمنان ملت بزرگ ایران و انقلاب به منافقان متوسل شدند و این‌ امر نشان می‌دهد دشمنان چقدر مفلوک و جامانده شدند که سراغ آنها رفته‎اند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از انتخاب؛ حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در شورای اداری استان همدان با گرامیدشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: خداوند را شاکریم در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که آمیخته با فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت است و دولتمردان ما به مردان جاودان اقتدا می‌کنند و مایه مباهات ما است که پیشتازان ما این اسوه‌ها هستند.

وی افزود: لطف و موهبت الهی است که جامعه ما مملو از ایثار و خدمت است و سرشار از روح اخلاص است.

به نوشته تسنیم، وزیر دادگستری خطاب به مدیران بیان کرد: تلاش و همت شما و دلسوزی‌های شما امروز در عرصه‌های مختلف نمودار و کاملا آشکار است و ما وظیفه داریم هم از خدمتگزاران تشکر کنیم و هم تلاش‌های آنها را بازگو کنیم.

وی گفت: امسال ایام هفته دولت و سالروز تکریم و تجلیل از شهیدان دولت رجایی و باهنر مصادف با توطئه و کینه‌توزی، عناد و ددمنشی دشمنان است و برخی دنبال تطهیر دشمنان خون‌آشام این ملت هستند در حالی که این افراد چیزی جزء خیانت و خباثت و رذالت در پرونده خود ندارند.

پورمحمدی عنوان کرد: منافقان تبهکار روزگار هستند و امروز نمونه روشن آنها داعشی‎ها هستند که در قساوت و خونریزی به صغیر و کبیر رحم نکردند به طوری که همه افراد در ترترس قساوت آنها بودند.

وی با گرامیداشت یاد آیت‌الله مدنی که به دست منافقان به شهادت رسید، گفت: اغلب بمباران‌های هواپیماها و موشک‌های عراق با جاسوسی‌های آنها انجام گرفت و وقتی به دشمن این ملت ملحق شدند تمام فعالیت‌های رزمندگان و مراکز تجمعات ما توسط منافقان جاسوسی می‌شد و قبل و بعد از عملیات وضعیت منطقه را گزارش می‌دادند.

این مقام مسئول با بیان اینکه داستان هسته‌ای دروغ‌پردازی بود که منافقان برای ما ایجاد کردند، افزود: سالیان سال ملت ما را تحت فشار استکبارگران و مستکبران قرار دادند و هر روز دروغ‌آفرینی و بیانه صادر می‌کنند و بر این اساس منافقان دلالان خیانت علیه ما هستند.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان ملت بزرگ ایران و انقلاب به منافقان متوسل شدند و این‌ امر نشان می‌دهد دشمنان چقدر مفلوک و جامانده شدند که سراغ آنها رفته‎اند.

وزیر دادگستری افزود: این شرایط نشان می‌دهد که دست دشمنان ما چقدر خالی است که سراغ این نکبت‌ها رفتند و با این حال بیشترین تنفر اجتماعی متوجه آنها است.

وی با بیان اینکه استکبار زمین‌گیر شده است، گفت: چهره‌ استکبار کاملا آشکار شده و امام(ره) استکبار و امریکا را به عنوان چهره منفور محکوم کرده و چون هنوز از فضایی که امام راحل ایجاد کردند، رها نشده‌اند دست به انتقام‌جویی می‌زنند و با بزرگان ما مقابله می‌کنند.

پورمحمدی بیان کرد: این ملت در راه بزرگ مردان، امام و شهدا استوار و محکم ایستاده و راه خود را فراموش نمی‌کنند و پیروان امام راحل، آرمان و اهداف آن را با قوت دنبال کردند و امیدوارم همچنان تداوم بخش حرکت آن بزرگ مرد انقلاب باشیم.

202

کد خبر: 672517

وب گردی

وب گردی